10 grudnia 2013

Hejka wszystkim

Dziś wtorek super spędziłam czas ;)  po szkole spotkanie z przyjaciółmi na kebabie potem  wyszłam z moimi pieskimi z dwoma szczeniaczkami po Ratlerku ale są trochę mieszane wstawię wam fotkę są słodkie  ok a potem wybrałam się na zakupy jjejj ;D ;D  nic tak nie poprawia dziewczynie humoru jak zakupy założyłam sobie ostatnio konto na Youtube i zastanawiam się czy nie stworzyć takiego kanału o mnie o moich zainteresowaniach itp oglądam od dłuższego czasu takie dziewczyny co kręcą takie filmiki i one mnie trochę to tego zainspirowały hmm no ale nie wiem czy tak zrobię myślę nad tym hehe ;P

okej no to  chyba na dziś to tyle jutro środa środek tygodnia szybko leci ten czas czekam na święta ;)  papatki









 Zakupy love


A oto Jula i Elena moje kochane ...

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz