12 kwietnia 2014

hej hej heloł ;3 ... ♥ ♥ ♥ ♥

 

Ponownie piszę do was  w czasie Weekendu no niestety jakoś brakło ostatnio czasu   na dodanie wpisu... A więc dziś sobota urodziny mojego młodszego brata jeeej :9  w poprzednim tygodniu zaczęły się u mnie w szkole rekolekcje trwały 3 dni najgorsza była spowiedź   xD  haha  ...

Myślę że dzisiejszy post będzie dłuugi   ;)

Ogólnie tydzień szkolny miną tak w miarę fajnie ponieważ  przez te rekolekcje

mieliśmy takie luźne lekcje.. Za niedługo święta  Wielkanocne święcenie jajeczek,palm i tak dalej :) a jutro Niedziela Palmowa   Kupiłam ostatnio w Rossmannie pomadkę 


Be My Baby- MIRABELINE Baby Lips  Kupiłam jedną sztukę na próbę i pokochałam te pomadki są super i na  dodatek w świetnej cenie zapłaciłam za nią 10 zł        Od producenta
'Ochronna, bogata formuła Baby Lips zapewnia nawilżenie ust przez 8 godzin* i widocznie je odnawia. Baby Lips występuje w 6 odmianach: 3 z nich są transparentne i mają filtr SPF 20, a kolejne 3 dodatkowo pozostawiają na ustach subtelny kolor.'

 Ja osobiście posiadam tą pomarańczową 

 Ogólna opinia
Nie zauważyłam jeszcze żadnych minusów tej pomadki, wręcz przeciwnie - myślę o zakupie kolejnych sztuk!

Polecam :)

 

Chcę wam polecić również sagę Wybrani normalnie całą sobą kochhaam tą książkę

♥  nie  czytałam lepszej książki  taa książka  jest megga wciąga przeczytałam 

już  3 tomy Wybrani,Dziedzictwo i Zagrożeni   w jakieś 2 miesiące :)


Już  wcześniej   pisałam recenzję pierwszej część tej sagi Wybrani ale postanowiłam 

że zrobię teraz recenzję w komplecie *-*

A teraz dodam to każdej część opis 

  1.Wybrani

 

 

 Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?
Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?

Wybrani to pierwsza część bestsellerowej sagi. Książka jest skazana na sukces, przepis na niego doskonale zna brytyjska redaktorka „Wybranych”, która odkryła również Stephenie Meyer (autorkę kultowego „Zmierzchu”). Dotychczas prawa do wydania „Wybranych” zostały sprzedane do 18 krajów.

 

2.Dziedzictwo 

 

Drugi tom bestsellerowej sagi „Wybrani” zabierze Was ponownie do najbardziej ekskluzywnej szkoły w Wielkiej Brytanii i odkryje jej kolejne sekrety.

Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?

nie chcę wam też za dużo też pisać na temat tej książki bo nie będzie już tak ciekawie ... hehe

zdradzam tylko kilka szczegółów 

 

3. Zagrożeni 

 

 

Akademia Cimmeria stała się dla Allie czymś więcej niż szkołą – była jej schronieniem. Jednak grupa ludzi powiązanych z rodziną dziewczyny próbuje zniszczyć wszystko to, co dla Allie ważne. Co gorsza, ktoś blisko związany z uczniami Cimmerii dopuścił się zdrady i wszystkich opanowuje paranoja. W obawie przed atakiem Nathaniela wybuchają wewnętrzne walki.

Jednak to nie uderzenia z zewnątrz należy się obawiać... 

Ta saga jest Megaa wszystkim polecam *-*


 

 

  kiedyś chciałam przefarbować się na  blond ale uznałam że ...
o taak


Ostatnio bardzo zaczął mi się podobać styl
 cary delevingne













 

10 komentarzy:

  1. Super posty! :-) i ciekawe zdjecia :-)

    Ja już obserwuje i zapraszam do siebie:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kurtka ma świetny kolor :D
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałem do obserwowanych również :D
      Dziękuje za odwiedziny, na liście obserwowanych Cię nie pokazało, ale internety to zawsze jakieś błędy :D
      Miłej niedzieli :D

      Usuń
  4. masz bardzo fajnego bloga i śliczne zdjęcia ;) muszę przyznać,że zaciekawiłaś mnie do kupienia tej sagi,wydaje się interesująca ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i bardzo interesujący blog! Na pewno będę tu wpadać częściej. Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://fifthavenueblog.blogspot.com/
    Zapraszam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. badzo fajny post! :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    ja już :)
    http://kingapawlikowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Carę *,* Jest piękna i strasznie inspirująca :) Masz fajnego bloga, zachęcam do odwiedzin mojego :)

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post *_*
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń