3 maja 2014

Kocham ciasteczka :)

Cześć  to znowu ja z góry przepraszam za moją nie obecności
od świąt  Wielkanocnych nie wstawiałam nowych postów ponieważ miałam awarię komputera 
i niestety  nie miałam  internetu  dopiero  od kilku  dni jest naprawiony kom.. i jest ok 
masakra .... jak ja wytrzymałam tyle bez neta haah xD
Okej no to wypowiem się trochę na temat zatytułowanego posta : Kocham ciasteczka
haaah no nie wiem coś mnie ostatnio wzięło na ciasta głównie mówimy o  ciastkach
OREO <3 kocham je normalnie mogłaby je jeść cały czas są pyszne zwłaszcza z mlekiem :)


 Wiem że już wspominałam  o sadzę Wybrani i od niedawna przeczytałam ostatnią część Zagrożeni  chcę wam poleci w 100 % tą sagę przeczytajcie bo warto :) 

 
 Lubię czytać książki i w planach mam jeszcze
przeczytać książkę 
 Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku
Autorką jest Demi Lovato <3
dużo osób mi polecało tą książkę i na pewno w najbliszm czasie ją 
przeczytam więc spodziewajcie się opinii na temat tej książki
która na pewno się pojawi 

***************************************************
Tak wygląda okładka moim zdaniem 
jest piękna i bardzo przyciąga 
iii
jeszcze dodam wam opis książki być może
wy też skusicie się na tą książkę i przeczytacie :)

Opis..
Życie jest niezwykłą podróżą; czasem wyjątkowych osiągnięć i bolesnych porażek – twierdzi Demi Lovato, aktorka, piosenkarka i supergwiazda. Mimo młodego wieku, Demi zetknęła się już z ciemną stroną życia. Jej błyskotliwa kariera toczyła się równolegle z walką z uzależnieniami, samookaleczaniem się, bulimią i depresją. Historię jej problemów śledziły media, a sama Demi dzieliła się nią z fanami w tekstach piosenek i na Twitterze, gdzie obserwowało ją ponad 17 milionów użytkowników.   Właśnie te „tweety” stały się inspiracją i początkiem książki „Bądź silna przez 365 dni roku”. To zbiór najszczerszych i najodważniejszych spostrzeżeń Demi, poczynionych przez nią na niełatwej drodze do szczęścia i samopoznania. Autorka proponuje inspirujące cytaty na każdy dzień roku, opatrując je odpowiednimi komentarzami i stawiając cele do osiągnięcia – duże i zupełnie małe, ale nie mniej przez to ważne. Przekonuje, jak istotne są: wiara w siebie, rozwijanie swoich talentów, otwartość i pozytywne nastawienie do świata, a także nieskupianie się na negatywnych emocjach. Wiedząc już, jak to jest, gdy życie nas przytłacza, Demi daje czytelnikom pociechę i wsparcie, ucząc pogody i cennej umiejętności radzenia sobie z trudnymi chwilami. Jej książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy w tej niekończącej się podróży zwanej życiem szukają inspiracji i uzasadnienia, że warto być silną każdego dnia.


 

Obecnie już jestem po Majówce :) miło ją wspominam

rodzinny gril dużo czasu spędziłam z rodziną i z znajomymi 

była potrzebna mi ta przerwa ...

Teraz już mamy Weekend Sobota  pewnie będę oglądać o 20 X Facotr  lubię oglądać ten program :D

Kibicuje ogólnie całemu zespołowie Ewy Farnej myślę 

że ma bardzo mocny zespół Moim zdaniem powinna wygrać

 Marta Bijan



 


22 komentarze:

  1. Super blog i ciekawe posty. :) Fajne zdjęcia.

    Co powiesz na wspólną obserwację? Odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post obs=obs daj znac u mnie !!

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ci powiedzieć że jesteś bardzo ładna :) Też jestem za Martą :)
    Obserwuję ;) Liczę na rewanż :D
    http://meg-megan1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :)
    Meg fajnego masz bloga pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. masz uroczy usmiech :)
    amerykanskie cookies, z drugiego zdjecia bardzo latwo samemu zrobic, to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też :) te ciasteczka są przepyszne heeh...

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia <3
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam książkę Demi Lovato polecam :) Też jestem za Martą ale na początku byłam za Agatą :)

    http://blog-amelia-ami-2901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałaś o obserwację na moim blogu :) Ja już obserwuję od pewnego czasu, czekam na rewanż :)

    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham słodycze :DDD może wspólna obserwacja?

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przeczytać książkę Demi Lovato :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe są te książki. Fajne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    Jak tak to zaobserwuj i powiadom mnie o tym w komentarzu a na pewno się zrewanżuję.

    http://veronikabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post :-)!
    Ja już obserwuję

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za miły komentarz :) obserwuje

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ciasteczka Oreo:)
    co powiesz na wzajemną obs?:)buziaki:*
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też uwielbiam oreo! :) śliczne te zdjęcia na samej górze ;)
    obserwuję i liczę na to samo ;)
    zapraszam

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za komentarz. Również zaobserwowałam :)
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tę książkę. Też kibicuję Ewie, ktoś z jej drużyny musi wygrać!!!
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagrożeni mi się nie podobali. Myślałam, że to już ostatnia część i liczyłam, że poznam wszystkie odpowiedzi, a tutaj się myliłam. Nic nie wiem.... Pierwsze 2 części moim zdaniem były ciekawsze :D

    +Zmień wygląd bloga- czcionkę (jest za wielka) i nagłówek przede wszystkim, bo niewygodnie się czyta posty...

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń