10 maja 2014

Umhh ...  ten dzień był dla mnie w szczególności bardzo trudny i smutny.
Po porostu brak mi słów bije  się ze swoimi myślami  nie wierzę że to się stało
nie wiem nawet jak mam zatytułować tego posta 
Dziś wydarzyła się dla mnie okropna rzecz jak sobie teraz o tym pomyślę :( to mi się płakać chcę
Chodzi o to że mój ukochany piesek nie żyję tak samo trudno mi o tym mówić jak i pisać
Została ona zagryziona przez większego psa nazywała się Jula :( :(  :(
To był mój pupil traktowałam ją jak siostre 
Najgorsze jest to że ona była tylko ze mną przez rok tylko rok  o mój bożee dlaczego jaa
Szczerze mówiąc nie wiem czemu to wam napisałam chyba nie powinnam ale ja nie mogę
muszę to z siebie wyrzucić  to jest takie okropne   ...
Nie mogę się z tym pogodzić

15 komentarzy:

  1. jejciu, trzymaj sie :( :*
    obserwuję+ byłoby mi niezmiernie miło gdybyś wpadła do mnie :)
    xxoxxoxxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki muszę jakoś się utrzymać
      będzie dobrze musi :(

      Usuń
  2. Trzymaj się tam ;)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post, bardzo interesujący, oby więcej takich!:)
    Może obserwacja za obserwację?
    Zapraszam!
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeju :( trzymaj się:(

    U mnie nowa notka,skomentujesz?:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikała byś mi w linki pod ubraniami? napisz w komentarzu co chcesz w zamian a obiecuję, że się odwdzięczę :)
    http://simplecurls.blogspot.com/2014/05/ulubione-produkty-tygodnia-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się :*
    uwielbiam tą piosenkę :)

    Zapraszam do mnie, jak ci się spodoba będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz albo skomentujesz:3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi przykro :( trzymaj się ♥ + uwielbiam tą piosenką

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się jakoś <3 ;c

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzmaj sie na pewno dasz rade :(
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? Odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w takich sytuacjach ryczę jak dziecko i nic mnie nie jest w stanie pocieszyć ;c Ale trzymaj się na pewno dasz radę! ;)
    Obserwuję .

    troche-nieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro :(
    Może wspólna obserwacja??
    http://wikaa3ek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuje :(
    Ale nie smutaj! :)

    OdpowiedzUsuń