8 sierpnia 2014

Miesiąc za nami *-*

♡═●●═══════◄►═══════● ♡ ═●●═══════◄►═══════●♡ Cześć kochani ;)♡ Zamówiłam w piątek online w Matrasie książkę Mroczne umysły - Alexandra Bracken już od dawna chciałam ją przeczytać czytałam dużo recenzji na temat tej książki. Opis książki tak i jak okładka wydają się być naprawdę interesujące i myślę że to będzie naprawdę dobra książka,niedawno wyszła druga część tej książki pod tytułem Nigdy nie gasną. Szczerze nie wiem czemu taki tytuł trochę dziwny no ale zobaczymy co to będzie. Ja osobiście bardzo lubię czytać ale fajne ciekawe książki nienawidzę książek nudnych jak flaki z olejem ... No to wracając to tematu książkę dostałam w Poniedziałek po Weekendzie dopiero zaczęłam czytać książkę jak na razie zostały przeczytane zaledwie parę rozdziałów więc jeszcze nie mogę zrobić recenzji książki ponieważ dopiero ją czytam więc ciężko mi coś więcej napisać ale początek książki jest świetny zobaczymy co będzie dalej :) mimo wszystko polecam wam Mroczne umysły .. Z pewnością jeszcze pojawi się notka na temat tej książki postaram się jak najszybciej ją dla was zrobić
Oto okładka książki <# i opis
Najbardziej niepokojąca książka od czasów Igrzysk śmierci! Mam na imię Ruby. Potrafię wedrzeć się do twojego umysłu, a nawet wymazać wspomnienia. Jako dziecko zostałam wysłana do obozu „rehabilitacyjnego” dla takich jak ja. Zieloni, Niebiescy, Żółci, Pomarańczowi, Czerwoni. Mroczne umysły. Zostałam przydzielona do Zielonych, ale w rzeczywistości jestem ostatnią z Pomarańczowych. Ukrywam to, żeby przetrwać. Mroczne umysły wciągną was do swojego niebezpiecznego świata i nie wypuszczą. Nie mogłam się oderwać! C.J. Daugherty autorka bestsellerowej sagi Wybrani Niepokojąco mroczna! Książka o świecie, w którym, aby przetrwać, trzeba wiedzieć, jak zafałszować rzeczywistość.
Ostatnio zaczęłam oglądać serial Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak z początku mało byłam przekonana do tego serialu myślałam że mi się nie spodoba ale miliłam się. Serial okazał się świetny już kończę 2 sezon i w tym tygodniu zacznę 3 sezon,sezonów ogólnie jest 4 ale po wakacjach ma ruszyć 5 sezon, więc będzie co oglądać :) Serio wciągałam się w ten serial że nie wiem zdarzało mi się że oglądałam do 5 rano odcinki xD hahaha Byłam strasznie ciekawa co będzie w kolejnych odcinkach
AaA tu możecie oglądać wszystkie odcinki online za darmo :) stonka super http://www.serialeonline.pl/teen-wolf-nastoletni-wilkolak-online
Ciężko to przyznać ale połowa wakacji już za nami ii zanim sie obejrzymy zacznie się szkoła echh.... No co zrobisz nic nie zrobisz Więc trzeba się nacieszyć tym miesiącem który nam pozostał
Dziękuje za przeczytaną notkę zapraszam do komentowania odwdzięczę się również tym samym.. Do zobaczenia Pozdrooo Nikuś :*

22 komentarze:

  1. Słyszałam o Mrocznych Umysłach, każdy mówi, ze to taka fajna książka :) Chyba czas się przejść do empiku :)
    vanilias.blogspot.com - jeśli podoba CI się mój blog, możesz zaobserwować, byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się zachęcająco :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chcialam przeczytac <3
    kol kupuje i mi pozyczy :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może napiszesz recenzje tej książki?
    Jak przeczytasz oczywiście ;p

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne gify hehe
    Juz chce przeczytac ta ksiazke xd
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że gify się podobają haha :D

      Usuń
  6. Napisz recenzje tej ksiazki jak przeczytasz ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że zrobię recenzje jak najszybciej :):)

      Usuń
  7. nie czytałam jeszcze tej ksiązki ;)


    obserwujemy?
    wykonuję DESIGNY, więcej w zakładce 'design' tuż pod moim nagłówkiem :)

    http://HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje :*


      www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

      Usuń
  8. ja niedawno przeczytałam 'Akademię wampirów' oraz 'Zagrożeni' i mogę Ci szczerze polecić te książki, obydwie pochłonęłam w 2/3 dni i potrafią nieźle wciągnąć :)
    oglądam serial 'Teen wolf' od samego początku i jest mega :) tak się wciągnęłam, że oglądałam wszystkie sezony po kilka razy :D

    http://lilyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobała mi się ta książka Mroczne Umysły. Może jest już w mojej bibliotece i wypożyczę :D Ja bardzo kochałam książki do gimnazjum, a potem trochę zabrakło czasu, ale chętnie do nich wracam :)

    beastpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Opis zachęcający, książka ma wiele pozytywnych opinii, czekamy również na Twoją ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNY POST !:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja juz zaobserwowałam , licze na to samo :)
    http://hiipaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje Książki :)
    Zabawne te gify :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne fotki! ostatni gif rewelka!
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ te wakacje szybko lecą ! Nigdy nie czytałam tej książki.

    moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałam przeczytać tę książkę :)
    yesterday-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabawne gify :D

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Ci w takim razie przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba obejrzę ten serial ;3


    http://fug3tivo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń