18 października 2014

Autumn-Jesień 2014r :D + Jesienny TAG

Witajcie Przychodzę dziś do was z jesiennym tagiem *-* Nadeszła szara, bura i ciapata jesień. Nie każdego dnia jest słonecznie i złoto. Zawitała do nas złoto polska jesień.Jesień to pora roku bardzo wyjątkowa ,która ma swoich zwolenników,ale również przeciwników,ja oczywiście jestem zwolenniczką jesieni :) Osobiście,bardzo lubię jesień na początku świat ogarnia burza kolorów,z czasem to wszystko przemija i pozostaje szarość,która nie jest miła.Temperatura spadania i to bardzo,drastycznie.Trzeba się już ubierać cieplej.Aby nie dać się żadnej chorobie. Dnie stają się coraz krótsze a noce dłużę,to idealny moment na czytanie w ciepłym,wygodnym łóżeczku pod kołderką,popijając,pyszną owocową herbatą ochh.. jak ja kocham te chwilę,które właśnie nadchodzą,właśnie w czasie Jesieni mam największą ochotę na czytanie .Kolejnym plusem jest to że chodzimy w ciepłych ,uroczych sweterkach,kocham je nosić,nosimy kurtki jesienne spacery z psem,kolorowe drzewa,kasztany tyle miłych wspomnieć.Oczywiście są też minusy w porze jesiennej nie lubię,gdy jest ciemno i ponuro i ten wiatr Ale mimo wszystko jesień ma cudny klimat.
Tak,tak wiem dużo zdjęci :) Mój brat zrobił mi taką dużą sesję zdjęciową że aż muszę podzielić zdjęcia na dwa posty,postaram się dodać drugą porcję zdjęci już w następnym poście. Co myślicie o zdjęciach,podobają wam się ?? TAG Jesienny:)♡ 1. Ulubiony produkt do ust na jesień? Oczywiście,jest to pomadka Baby Lips
2. Ulubiony jesienny lakier,kolor do/na paznokciach:)? Nie,maluje paznokci w jesień. 3. Ulubiony jesienny napój? Herbatka Malinowa z biedronki *-* :D
4. Ulubiona świeca zapachowa? Larissa,zapach owoce leśne pięknie pachnie możecie,ją kupić w Biedronce
5. Ulubiony akcesoria jesienne w garderobie lub w domu? Kocyk,poduszka książka ;)
6. Ulubiona zmiana w przyrodzie? Ulubiona zmiana to kolorowe liście oo tak kocham to... :)
7. Ulubione jesienne rzeczy w garderobie lub w domu? - Ciepłe swetry *-*
8. Ulubiony horror, film o duchach, film na Halloween? Piątek 13 :D
9. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? Na pewno za Zombie
10. Ulubione muzyka na jesień? Agata Dziarmagowska Mogę wszystko,nic nie muszę świetna piosenka POLECAM
iii to na tyle mam nadzieie że notka wam się spodobała to proszę o zostawienia komentarzu :)Chciałam wam bardzo podziękować,ponieważ przy ostatnim poście pojawiło się 59 kom Bardzo się cieszę że komentujecie i wam się podoba mam wrażenie że z notkę na notkę jest was co raz więcej zobaczymy czy w tej notce popijemy 59 kom?? Myślę że tacie radę .. Co myślicie o mojej bluzce w łapki Miki :) Bluzka zakupiona w Croppie Dla mnie bardzo fajna i wygodna ii napiszcie mi co myślicie na temat zdjęci podobają się ?? :D :) Pozdrawiam,cieplutko życzę miłej niedzieli Nicole :*

56 komentarzy:

  1. Swietny tag, przesliczne zdjecia ;3

    nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/tag-czego-jeszcze-o-mnie-nie-wiecie-3.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na post! Świetne zdjęcia

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, gdy dołączysz do obserwatorów. :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia <3

    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. planuję kupić tę pomadkę :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;D

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no i jak tu nie kochać jesieni? zobacz ile liści na zdjęciach!

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia. Ja jesieni nie lubie zwłaszcza gdy jest taka pogoda jak u mnie:deszcz i zimno.
    Pozdrawiam i zapraszam do sibie http://anima-viliss.blogspot.com/
    Jeśli blog ci się spodoba zachęcam do obserwacji,zreważuje się tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały klimat zdjęć! Jesień od razu staje się przyjemna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia. Ja tez ♥ Jesień

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :)) Patrząc na Twoje świetne zdjęcia stwierdzam, że jesień może być piękna! :) Śliczne włoski! :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo za tę miłe słowa <3 Oczywiście zaobserwowałam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za obserwację, ja również zaobserwowałam Twojego bloga :)

      http://magda-wlosy.blogspot.com

      Usuń
  11. super zdjęcia, tak kolorowo
    ja też uwielbiam cieplutkie swetry na jesień
    + obserwuję :)
    http://gabrielahomie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i poinformuj nas na 100% się odwdzięczymy http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień jest taka piękna!
    śliczne zdjęcia :)
    obserwuje!

    http://unmena.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja również uwielbiam kolorowe, jesienne liście :) Są świetne!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie lub zaobserwuj i napisz mi ,,Obserwuję pod nazwą...'' :D Na pewno się odwdzięczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień może i bywa szara i ponura...
    Ale musimy ją docenić za cudowne kolory którymi nas otacza..
    Między innymi dzięki niej zrobiłaś tyle fantastycznych zdjęć :) :*
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer 98 :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dzięki :* Byłam na waszym blogu i obserwuje :D

      Usuń
  16. cudowne zdj i post ;3
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tu już któryś raz i w końcu muszę napisać, że masz super bloga! Trzymaj tak dalej ♥

    + U mnie konkurs!
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog
    Obseswuję i liczę na rewanż :)
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do siebie na rewanż.
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. Ja również używam Baby Lips;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz na moim blogu:P
    Pozdrawiam
    Mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za obserwację, również obserwuję ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawa dla Twojego fotografa :) Zaszalał :P
    Ja nie lubię jesieni.... aj....
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje *-* Na pewno przekaże mojemu fotografowi-brat pozdrowienia :) i Oczywiście obserwuję :D

      Usuń
  23. JAKIE PIĘKNE JESIENNE ZDJĘCIA :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie na zdjęciach oddałaś klimat jesieni i podkreśliłaś jej atuty :-)

    ps. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też man takie same zdanie bardzo się cieszę że wam się podobają zdjęcia :) Pozdrawiam
      ii obserwujemy :D

      Usuń
  25. przepiękne zdjęcia:) swietna sceneria:)
    pozdrawiam!:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog ! :*

    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia i fajny tag !<3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia cudaśne :) Wspaniale wyglądasz :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem zwolenniczką jesieni :) Świetne zdjęcia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Love your blog! I just followed you (GFC), would you please follow me back? :)

    Michaella from http://quitealooker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Thanks for your comment I am very happy that my blog you like and zaobserwowałaś I also observe :D

      Usuń
  31. Świetny tag, ostatnio dużo osób go dodaje :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. klimatyczne zdjęcia! :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super tag!
    uwielbiam herbatę <3
    śliczne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym umieć zrobić sobie jakiś straszny makijaż na halloween :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Sliczne buty;d jak ja kocham swetry<3omom;p
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze powiedziawszy ja nienawidzę jesieni, strasznie mnie dobija :(
    Zaobserwowałam, mam nadzieję, że się odwdzięczysz <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam po przerwie z postem z wspomnieniami z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację ;) Oczywiście odwdzięczyłam się tym samym.
      Pozdrawiam ... ;d

      Usuń
  38. Genialne buty i bardzo fajna koszulka ♥ Dziękuję za obserwację u mnie i za mega miły komentarz :) Oczywiście się odwdzięczam. Pozdrawiaam <3
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. masz śliczną figure :)
    może obserwacja za obserwacje? jeżeli tak zaobserwuj tylko mój blog i napisz w komentarzu to się na 100% odwdzięczę! tylko proszę o zaobserwowanie bloga a nie konta google :)
    http://hepimiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam jesień, fajny blog będe wpadać a-secondlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń