1 listopada 2014

Halloween

Cukierek albo psikus!
Hej w piątek świętowaliśmy Halloween.Po raz pierwszy je obchodziłam i muszę wam powiedzieć że było świetne :D Nie wiecie jak było zabawnie po przebierać się za różne potworki i z znajomymi wszę dać się po nocy i zbierać cukierki Muszę wam powiedzieć że uzbierałam razem z moim młodszym bratem sporo cuksów :P..Właśnie w tej chwili zajadam cukiereczki :D jeszcze mi trochę zostało mmmm Ja przebrałam się za Zombie ale trochę Make up mi nie nie wyszedł ale myślę że nie było aż tak źle .. hahaha Z tym zbieranie cukierków było dziwnie ponieważ niektórzy nie odchodzą Halloween.Była taka sytuacja że pukamy do drzwi i otwiera jakiś facet xd i mówi CO o co chodzi nie rozumiem? Ale my mieszkamy w Polsce ?? No właśnie w Polsce mało kto obchodzi Halloween a szkoda ponieważ to takie fajne święto :D Były też takie odpowiedzi typu : Nie dziękuję,nie mam cukierków,nie obchodzę Halloween itp niektórzy ludzie nawet nie wiedzieli o co chodzi co to jest Halloween?? Taka babcia myślała że chodzimy i częstujemy cukierkami hahaha Ale niektórzy Byli bardzo mili i dawali z uśmiechem na twarzy cukierki taka pani dałam mi 5 złoty :# Więc hajsik też zarobiłam : )Była też taka pani która miała taki fajny wystrój na drzwiach typowo na Halloween To było fajne ponieważ niektórzy obchodzą tę święto Gdy razem z znajomymi chodziliśmy po cukierki spotkaliśmy niektóre osoby które były po przebierane i zbierali cukierki więc nie byliśmy jedyni :) Powiem wam że opłacało się wejść do takiego sklepu spożywczego ponieważ dali nam z sklepu batoniki Lion,3bity Zbieraliśmy cukierki tak z 2 godziny w domu byłam tak jakoś na 19:40 ponieważ szybko robiło się ciemno a mi było strasznie zimno i teraz jestem przeziębiona bardzo źle się czuję gardło mnie boli zmienił mi się głos i mam zakatarzony nos więc moje samopoczucie nie jest za dobre.. Mam nadzieje że mi szybko przejdzie i cieszę się że mamy trochę wolnego z okazji świąt Wszystkich Świętych UZBIERANY TOWAR XD {CUKIERKI, SŁODYCZE}
Halloween w Polsce[edytuj | edytuj kod] Z tej okazji dla dorosłych organizowane są liczne imprezy kulturalne w nocnych klubach, występy teatralne oraz projekcje filmowe w kinach. Szkoły i przedszkola organizują z tej okazji dodatkowe atrakcje dla swoich wychowanków. W Halloween dzieci przychodzą do szkoły przebrane za straszne postacie filmowe. Chodzenie od domu do domu i zbieranie przez dzieci cukierków zdarza się sporadycznie, lecz coraz częściej. Szkoda że nie odchodzimy Halloween tak jak w Polsce :(...
Pobawiłam się trochę i zrobiłam sztuczną krew znalazłam na Yoytube taki fajny filmik jak zrobić szybko i łatwo sztuczną krew zakupiłam składniki :) i cieszę się ponieważ zostało mi trochę tego i będę mogła wykorzystać składniki na następne Halloween O to co jest nam potrzebne : Żelatyna Gliceryna Barwniki Czerwony i Niebieski i trochę kawy dla konsystencji i to tyle Zachęcam do spróbowania tego przepisu na następne Halloween Zacznijcie świętować tę święto jest przy tym tyle zabawy Polecam !!
Trochę inspirujących zdjęci
I Dziękuję wam za każdy miły komentarz jest mi bardzo miło :) jesteście tacy mili to bardzo motywuję to dalszego pisania *-* Pozdrawiam,cieplutko Nicole :*

30 komentarzy:

  1. Ja nie obchodzę Halloween ;-)
    Ale mam nadzieję, że świetnie się bawiłaś :D
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Prowadzony fantastycznie. Czytelnie i nic się nie powtarza. Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli Ci się spodoba mój blog, to daj znać ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację! Również obserwuję ;-)

      Usuń
  2. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale duuużo zebrałaś tych cukierków! :) Śliczny desing!

    http://lukrowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,całkiem dużo jeszcze mi zostało hehe :D
      Dziękuję *-* Zajrzę na pewno na twojego bloga
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja obchodzę Halloween :)
    Dużo cukierków uzbierałaś :)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to moje ulubione święto haha
    co powiesz na obs za obs ?
    Ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwacje
      ja również obserwuję Masz Bardzo fajnego bloga :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dziękuję za miły komentarz :)
    Również obserwuję :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny szablon, miło się przy nim czyta posty

    Uważam że twój blog jest świetny

    Może chciałabyś wymienić się obserwacją jeśli mój blog zainteresuje cię?

    MÓJ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ile słodyczy :D ja chyba nie umiałabym się strasznie umalować :P
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post :) Dobry pomysl z ta sztuczna krwia :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/ obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie obchodze Halloween, ale poszlabym zbierać cukierki ;)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, ja również uwielbiam Halloween.
    Zapraszam do mnie
    http://ola-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przez Twoje zdjecie az mi sie slodyczy zachcialo ;( ide do sklepu ;)witam w obserwowanych, dolaczysz rowniez jesli spodoba Ci sie blog?;) http://witnessofmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie obchodzę hallowen, ale mega podoba mi się jak ludzie kreatywnie się malują i przebierają ;)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tam nie mam nic przeciwko Halloween
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, ale niestety nie obchodzę zbytnio Halloween ;)
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ho ho ho dużo słodyczy uzbierałaś ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam nie obchodzę Halloween i nie uważam, żeby to święto miało się rozprzestrzeniać po Polsce, ale to tylko moja opinia :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie obchodzę Halloween. Nie lubię tego święta i dlatego nie byłoby dobrze gdyby to święto rozpowszechniało się po Polsce. Dla mnie to są podobne do walentynek czyli wykradnięcie obyczajów od Amerykanów. Ja jestem fanka Polskich świąt :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  19. ile slodyczy, i te banany i mandarybki - to swietny pomysl na halloweenowa przystawke;d
    + Tak , jak obiecalam obserwuje jako: Małgosia MAciejewska i licze na szczery rewanz;d
    Zapraszam:
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam halloween <333

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham hallowen!!

    http://fedricci17.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wygląd bloga, zdjęcia bardzo fajne,
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż oraz będę wpadać częściej.
    -
    http://paris2607.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nieźle uzbieraliście :) nie spodziewałabym się, że chodząc tak można faktycznie dostać słodycze, myślałam, że ludzie omijają to pseudo-święto.

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWIETNY POST
    http://topgala.blogspot.com/2014/11/spodenki-diy.html

    OdpowiedzUsuń