5 grudnia 2014

~~ Moja miłość do czytania książek ~~ ...

Hejoł.. :D ♥ I love BOOKS ♥ Dziś będzie taka notka trochę tematyczna,opowiem wam trochę o moim hobby.A mianowicie Będzie o książkach o czytaniu ♥ Doskonale wiem że coraz mniej osób czyta książki.Wydaje się nam to nudne i nikomu nie potrzebne.Wolę oglądać filmy.Szczerz kiedyś na serio tak myślałam,oczywiście nadal lubię oglądać filmy .. alee książka to naprawdę inna bajka. W książce jest wszystko inaczej.Jeśli książka jest nudna to nie odczuwa się takich emocji.Gdy czytamy dobrą ciekawą książkę.Czujemy się wspaniale mamy takie uczucie jakby znajdowaliśmy się w tej książce wyobrażamy to sobie.A nie raz wcielamy się w głównych bohaterów i rozmyślamy .. To jest tak jakbyśmy przenosili się w inny świat nowe życie nową historię. Mi czytanie sprawia ogromną przyjemności :D Czytam wszędzie w wolnej chwili, i w dzień i w wieczór. Wykorzystałam kiedyś wolną chwilę gdy wyszłam na spacer z moimi pieskami wzięłam aparat i porobiliśmy fotki Niestety szybką robi się ciemno Dni są krótsze i szybciej się robi ciemno,więc moje zdjęcia tak właśnie wyglądają.Ale może to nie tak źle mają taki fajny efekt,klimat ;)
Pokochałam czytanie dzięki Sadzę Wybrani - C.J. Daugherty To moja ulubiona saga.Jak dla mnie nie ma lepszej.Już kiedyś pisałam na ten temat tej sagi.!! Gorąco Polecam *-* Zgodnie z wypowiedzią Eweliny Lisowskiej,która bardzo polecała tą książkę i dzięki niej tak naprawdę o tej książce się dowiedziałam. Wybrani” faktycznie okazują się czarną dziurą, która pochłania bez reszty, aż do ostatniej strony. Powiem więcej, liczba nierozwikłanych zagadek pozostawia niedosyt, który sprawia, że już nie można doczekać się kolejnych części powieści. W trakcie czytania, piętrzą się pytania. Kim jest Allie i czemu została przyjęta do elitarnej szkoły „za karę”? Czym jest „nocna szkoła”? Kto w bestialski sposób zabił uczennicę? I czym tak naprawdę jest Akademia Cimmeria? Niezliczona ilość pytań i niewiele odpowiedzi, które uchylają tylko rąbek tajemnicy, pozostawiając wszystko za zasłoną milczenia, sprawiają, że „Wybrani” intrygują od pierwszej do ostatniej strony. „Wybrani” w niczym nie przypominają, modnych ostatnio, paranormali. Są raczej powrotem do powieści młodzieżowej z wątkiem kryminalnym, podchodzącym nawet pod thriller. Sprawia to, że stają się oni jedyną w swoim rodzaju powieścią, która zachęci zarówno młodszych, jak i dojrzalszych czytelników. Powieść jest dopracowana i spaja się w spójną całość. Jest w niej wystarczająco wiele tajemnicy, romansu oraz kryminału, a także zwykłego życia nastolatków, przebywających z dala od rodziców. Te wysmakowane proporcje sprawiają, że „Wybrani” oraz ich autorka C.J. Daugherty, mogą spokojnie zostać okrzyknięci odkryciem literackim Niedawno wygrałam w konkursie autograf Eweliny Lisowskiej
Ostatnio Zorganizowano spotkanie z C.J. Daugherty w Emiku C.J przyjechała do Wawy i Krakowa. Przyjechała z Wielkiej Brytanii do Polski. Niestety nie mogłam pojechać za daleko Ale i tak dzięki stronie internetowej na FB Wybrani Zdobyłam autograf od autorki z dedykacją dla mnie jest niesamowite jak twój ulubiony idol poleca twoją ukochaną sagę i ty masz autografy od tych dwóch cudownych kobiet. Łał ♥ Dlaczego warto czytać książki ? Po pierwsze - poszerzamy swoją wiedzę z różnych dziedzin. Czytając, na przykład, książki przygodowe, naukowe i biograficzne możemy się dużo dowiedzieć Po drugie - czytanie rozwija naszą wyobraźnię. Człowiek, który czyta wiele książek, jest w stanie "zobaczyć" ich bohaterów w sytuacjach przelanych na papier. Ludzie ci są pomysłowi, inteligentni. Znajduję wyjście z każdej sytuacji. Natomiast człowiek nie sięgający po książkę nie rozwija swojego umysłu prawidłowo. Gdy w jego życiu zdarzy się nieszczęście, nie jest w stanie sobie z nim poradzić, zwalczyć słabości. Kolejną kwestią wartą uwagi jest bogacenie słownictwa i ładne wypowiadanie się. Te zdolności nabywamy również dzięki książkom. Otóż, gdy człowiek czyta =, jego oko koncentruje się na danym wyrazie i tak jakby zapisuje go w pamięci. Zdolność ta nazywana jest pamięcią wzrokową. Przydaje się ona na klasówkach, dyktandach, a w przyszłości - do wytłumaczenia dzieciom zasad ortografii. Dzięki literaturze poznajemy też nowe wyrazy, których używamy podczas wypowiadania się. -Uczymy się "życia" -pożyteczne i przyjemne spędzenie wolnego czasu Myślę, że analizując moje przykłady nikt nie będzie miał już wątpliwości, że warto czytać książki. Są one wspaniałym sposobem spędzania czasu. Sama chętnie czytam książki i zachęcam do tego wszystkich, mających wolny czas. Cytaty ♥ „Kto czyta książki, żyje podwójnie.” „ Książki to także świat, i to świat, który człowiek sobie wybiera, a nie na który przychodzi.” Czy­tanie książek to naj­piękniej­sza za­bawa, jaką so­bie ludzkość wymyśliła. Wisława Szymborska
~~Carlos Ruiz Zafón Czytanie książki jest, przynajmniej dla mnie, jak podróż po świecie drugiego człowieka. Jeżeli książka jest dobra, czytelnik czuje się w niej jak u siebie, a jednocześnie intryguje go, co mu się tam przydarzy, co znajdzie za następnym zakrętem. Do zobaczenia do następnej notki Pozdrawiam,cieplutko Nicole Zostaw kom jak możesz :DD P.s Obecnie czytam książkę Gwiazdy naszych wina + Mam dla was świąteczny konkurs pod tym linkiem zapraszam :) http://asiik-blog.blogspot.com/2014/12/swiateczny-konkurs.html#comment-form

23 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że uwielbiam czytać książki, ale szczerze się przyznaję, że ostatnio trochę to zaniedbałam z braku czasu! Ale właśnie też rozpoczynam Gwiazd naszych wina, bo udało mi się pożyczyć od koleżanki.
    Zapraszam na mikołajkowe rozdanie, http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też pożyczyłam od koleżanki :)
      Książka zapowiada się tak świetnie jak i film <3

      Usuń
  2. Tez kocham ksiazkii ale ostatnio rzadziej je czytam <3
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ostatnim czasie zaczęłam sięgać częściej po książki. Uwielbiam to, kiedy tak czytam i czytam, czas leci nieubłaganie a ja niczego nieświadoma staję się głowną bohaterką książki! ;-)

    zapraszam serdecznie na nowy post - imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kocham tę uczucie ♥.. !!!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać takiej książki. Z tego gatunku. Ale z pewnością kiedyś po takie książki sięgnę :))

      Usuń
  5. Kocham czytać , tak wtedy można sobie wszystko wyobrazić ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez lubie czytac, przenosimy sie w inny swiat w tedy, zgadzam sie z tb :3
    onlyreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do konkursu. Myślę, że masz duże szanse :)
    Wygrywają aż 4 osoby!
    http://rilseee.blogspot.com/2014/12/years.html

    OdpowiedzUsuń
  8. też kocham ksiązki ♥


    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam książki! <3

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też kocham czytać mogłabym to robić godzinami :)
    + Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz rzecz, którą kochasz robić. Śliczne zdjęcia ;33
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;)

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, ja uwielbiam czytać książki, chociaż teraz mam na to coraz mniej czasu. Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wybrani to najlepsza ksiazka jaka czytalam!
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię czytać ksiązki ^^
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety nie czytam dużo, ale od przyszłego roku to sie zmieni! :D

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam :)
      Byłam u was na blogu i zaobserwowałam
      liczę na rewanż :D

      Usuń
  17. Uwielbiam tę sagę!



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    .
    Co ty na to Obs za Obs
    Jak tak napiszu mnie na blogu w kom
    Zapraszam do mnie http://byrozalia.blogspot.com/2014/12/k-r-e-t-y-w-n-i-e.html

    OdpowiedzUsuń