19 grudnia 2014

Today is my birthday ♥ Dziś są moje urodziny

Cześć kochani !! Dziś popołudniu przyszłam na świat hahaha.. :D Tak dziś obchodzę swoje urodziny to ten wyjątkowy mój dzień.Jak ten czas szybko leci lata mijają a my co rok się starzejemy nie powinnam tak myśleć bo jestem jeszcze młodą,szaloną nastolatką :D Ale taka jest prawda czas nie stoi w miejscu Jak spędziłam swoje urodziny ? Z najbliższymi z moją rodziną <3 class="separator" data-blogger-escaped--="" data-blogger-escaped-..="" data-blogger-escaped-..nie="" data-blogger-escaped-100="" data-blogger-escaped-15="" data-blogger-escaped-69="" data-blogger-escaped-:="" data-blogger-escaped-:d="" data-blogger-escaped-a="" data-blogger-escaped-ada="" data-blogger-escaped-ale="" data-blogger-escaped-am="" data-blogger-escaped-bawi="" data-blogger-escaped-biedzie="" data-blogger-escaped-bliskich="" data-blogger-escaped-bloga="" data-blogger-escaped-bne="" data-blogger-escaped-bratem="" data-blogger-escaped-by="" data-blogger-escaped-c="" data-blogger-escaped-ca="" data-blogger-escaped-cem="" data-blogger-escaped-centrum="" data-blogger-escaped-chce="" data-blogger-escaped-chcia="" data-blogger-escaped-cie="" data-blogger-escaped-ciem="" data-blogger-escaped-cieplutko="" data-blogger-escaped-ciesz="" data-blogger-escaped-co="" data-blogger-escaped-cz="" data-blogger-escaped-czasu="" data-blogger-escaped-czekam.ale="" data-blogger-escaped-czyli="" data-blogger-escaped-czyta="" data-blogger-escaped-czytacie="" data-blogger-escaped-d="" data-blogger-escaped-da="" data-blogger-escaped-div="" data-blogger-escaped-dniu="" data-blogger-escaped-do="" data-blogger-escaped-dobrze="" data-blogger-escaped-docenia="" data-blogger-escaped-doczeka="" data-blogger-escaped-dosta="" data-blogger-escaped-du="" data-blogger-escaped-dze="" data-blogger-escaped-dzi="" data-blogger-escaped-dziewczyn="" data-blogger-escaped-e="" data-blogger-escaped-emy="" data-blogger-escaped-fajne="" data-blogger-escaped-ferie="" data-blogger-escaped-film="" data-blogger-escaped-genialna.opr="" data-blogger-escaped-haha="" data-blogger-escaped-hahaha="" data-blogger-escaped-hajs-pieni="" data-blogger-escaped-handlowego="" data-blogger-escaped-hhaha="" data-blogger-escaped-i="" data-blogger-escaped-imprez="" data-blogger-escaped-inne="" data-blogger-escaped-innego="" data-blogger-escaped-jak="" data-blogger-escaped-je="" data-blogger-escaped-jest="" data-blogger-escaped-jeste="" data-blogger-escaped-jeszcze="" data-blogger-escaped-ju="" data-blogger-escaped-k="" data-blogger-escaped-ka="" data-blogger-escaped-kartk="" data-blogger-escaped-ki="" data-blogger-escaped-ko="" data-blogger-escaped-kocha="" data-blogger-escaped-kocham="" data-blogger-escaped-kochani="" data-blogger-escaped-kochasz.ogl="" data-blogger-escaped-ksi="" data-blogger-escaped-kt="" data-blogger-escaped-kuj="" data-blogger-escaped-le="" data-blogger-escaped-li="" data-blogger-escaped-liczy="" data-blogger-escaped-liwi="" data-blogger-escaped-maj="" data-blogger-escaped-mam="" data-blogger-escaped-mama="" data-blogger-escaped-mamy="" data-blogger-escaped-mega="" data-blogger-escaped-mi="" data-blogger-escaped-mile="" data-blogger-escaped-mn="" data-blogger-escaped-mnie="" data-blogger-escaped-mo="" data-blogger-escaped-mog="" data-blogger-escaped-moje="" data-blogger-escaped-mojego="" data-blogger-escaped-mojej="" data-blogger-escaped-musi="" data-blogger-escaped-musz="" data-blogger-escaped-my="" data-blogger-escaped-na="" data-blogger-escaped-najbli="" data-blogger-escaped-najlepsz="" data-blogger-escaped-nas="" data-blogger-escaped-nast="" data-blogger-escaped-ni="" data-blogger-escaped-nicole-niku="" data-blogger-escaped-nie="" data-blogger-escaped-niecierpliwie="" data-blogger-escaped-nowy="" data-blogger-escaped-o="" data-blogger-escaped-obejrze="" data-blogger-escaped-obudzili="" data-blogger-escaped-ochh="" data-blogger-escaped-oczywi="" data-blogger-escaped-od="" data-blogger-escaped-odcinek="" data-blogger-escaped-olali="" data-blogger-escaped-ostatnio="" data-blogger-escaped-owie="" data-blogger-escaped-pami="" data-blogger-escaped-pisa="" data-blogger-escaped-pizz="" data-blogger-escaped-pizza="" data-blogger-escaped-pizze="" data-blogger-escaped-pizzerii="" data-blogger-escaped-planach="" data-blogger-escaped-planowa="" data-blogger-escaped-pnie="" data-blogger-escaped-pod="" data-blogger-escaped-pojecha="" data-blogger-escaped-poniewa="" data-blogger-escaped-posz="" data-blogger-escaped-poszli="" data-blogger-escaped-pozdrawiam="" data-blogger-escaped-poznaje="" data-blogger-escaped-pr="" data-blogger-escaped-prezent="" data-blogger-escaped-przeczyta="" data-blogger-escaped-przerw="" data-blogger-escaped-przy="" data-blogger-escaped-przyjaci="" data-blogger-escaped-przys="" data-blogger-escaped-przyzna="" data-blogger-escaped-pw.="" data-blogger-escaped-pychaa="" data-blogger-escaped-r="" data-blogger-escaped-ra="" data-blogger-escaped-rano="" data-blogger-escaped-rawdziwych="" data-blogger-escaped-rodzin="" data-blogger-escaped-rodzinnie="" data-blogger-escaped-rych="" data-blogger-escaped-s="" data-blogger-escaped-serialu="" data-blogger-escaped-si="" data-blogger-escaped-sk="" data-blogger-escaped-sporo="" data-blogger-escaped-st="" data-blogger-escaped-sylwestra="" data-blogger-escaped-sytuacj="" data-blogger-escaped-szcz="" data-blogger-escaped-szych="" data-blogger-escaped-t="" data-blogger-escaped-tak="" data-blogger-escaped-takie="" data-blogger-escaped-takk.="" data-blogger-escaped-tam="" data-blogger-escaped-teczn="" data-blogger-escaped-testy="" data-blogger-escaped-tnik="" data-blogger-escaped-to.="" data-blogger-escaped-to="" data-blogger-escaped-tobie="" data-blogger-escaped-tortu="" data-blogger-escaped-twoim="" data-blogger-escaped-tyle="" data-blogger-escaped-ubrania="" data-blogger-escaped-uczeniu="" data-blogger-escaped-udane.="" data-blogger-escaped-udanego="" data-blogger-escaped-ugo="" data-blogger-escaped-ukochanego="" data-blogger-escaped-ulubionej="" data-blogger-escaped-upominki="" data-blogger-escaped-urodzin.="" data-blogger-escaped-urodzinki="" data-blogger-escaped-urodzinowe="" data-blogger-escaped-uszcz="" data-blogger-escaped-w="" data-blogger-escaped-wam="" data-blogger-escaped-wampir="" data-blogger-escaped-warto="" data-blogger-escaped-was="" data-blogger-escaped-weekendu="" data-blogger-escaped-wek="" data-blogger-escaped-wi="" data-blogger-escaped-widziane="" data-blogger-escaped-wieczorem="" data-blogger-escaped-wietnie="" data-blogger-escaped-wietny="" data-blogger-escaped-wk="" data-blogger-escaped-wna="Dużo" data-blogger-escaped-wnie="" data-blogger-escaped-wolnego="" data-blogger-escaped-wr="" data-blogger-escaped-wszystko="" data-blogger-escaped-wychodzi="" data-blogger-escaped-y="" data-blogger-escaped-ycie="" data-blogger-escaped-yciu="" data-blogger-escaped-ycz="" data-blogger-escaped-yczenia="" data-blogger-escaped-z="" data-blogger-escaped-zacz="" data-blogger-escaped-zakupu.kupi="" data-blogger-escaped-zamiast="" data-blogger-escaped-zawsze="" data-blogger-escaped-ze="" data-blogger-escaped-znajomymi="" data-blogger-escaped-zosta="" style="clear: both; text-align: center;"> ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ z moim Damonem ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Moje urodzinowa pizza :) mmmm
Tak,wyglądałam na próbnych sprawdzianach :)
Dobranoc kochani :* Mile widziane kom ;)

47 komentarzy:

  1. To jako że jeszcze nie śpię, będę pierwszą osobą na blogu, która będzie ci życzyć spełniania wszystkich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń kochana <3
    Zazdroszczę książki ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia. wszystkiego najlepszego :*

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że książka będzie genialna!! Od dawna pragnę ja przeczytać. Mam nadzieje, że niedługo to zrobię !!!
    Zapraszamy do nas ! :D
    http://www.weekwithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam książki. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!


    Zapraszam na nowy przed świąteczny post!
    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/12/hello-winter-hello-christmas.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione najlepszego!;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba sama też muszę przeczytać tę książkę, ja tak samo nie mogę się doczekać sylwestra :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego (przepraszam za spóźnienie)

    Klikniesz w linki w tym poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń ♥
    Pizza zamiast tortu to na prawdę fajny pomysł.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ♥ hahaha lepsza pizza :D
      Dziękuję za życzenia pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Przykro mi ze przyjaciele sie nie zjawili :( Ale STO LAT , spoznione zyczenia ale sa :)
    Ja rowniez obserwuje ♥

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę spóźnione, ale szczere Wszystkiego Najlepszego.
    Przykro mi, że przyjaciele ciebie zostawili, ja bym Cię w najważniejszym dniu nie olała, no ale każdy jest inny :)
    dziękuję za obserwację i ja również obserwuję

    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe szczere słowa dziękuję,kochana jesteś ♥ :*

      Usuń
  12. Choć z 3 dniowym opóźnieniem ale wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ! <3
    mmmm.. chętnie zjadłabym taką pizze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia nie ważne że z opóźnieniem ważne że są ♥

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego, trochę spóźnione, ale dziś dopiero trafiłam na twojego bloga i powiem ci że bardzo ciekawy :)

    http://bialaesencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego! ♥



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego naj i spełnienia marzeń! :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego :))
    co powiesz na wspólną obserwacje ? - jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego :*
    Śliczne zdjęcia ;D
    Może obs./obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego naj naj najlepszego ;))))
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz czytam "Ciemniejsza strona Grey'a", ale jak skończę to na pewno przeczytam książkę, którą Ty dostałaś, skoro tak zachwycasz :) Ostatnio mam bezika na punkcie czytania, poza tym, co robić, w te dłuuugie, zimne wieczory :) hehe
    Tak, ja też co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie... często, gdy ich na prawdę potrzeba-po prostu zawodzą :/ Kochana głowa do góry!
    I spóźnione spełnienia marzeń :) Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    A pizza, zamiast tortu, to świetna sprawa :D
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz.
      Mam tak samo mam bezika na punkcie czytania, :D
      Kocham to robić to sprawia mi przyjemności.
      Również cię pozdrawiam :*

      Usuń
  22. Spóźnione "Wszystkiego najlepszego!"
    Ale ważne, że jest :D

    http://sabrinka123.blogspot.com/2014/12/czy-to-juz-7-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  23. spóźnione wszystkiego najlepszego! <3

    www.anitssonek.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione ale co tam .. wszystkiego najlepszego :)
    Spędziłaś wspaniały dzień :)

    Wesołych świąt - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  25. spóźnione wszystkiego najlepszego!:*
    http://natalie-diaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    .
    Co ty na to Obs za Obs
    Jak tak napiszu mnie na blogu w kom
    Zapraszam do mnie
    http://byrozalia.blogspot.com/2014/12/my-phone.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana do lba! :*

    sylwiasdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za nominację z przyjemnością odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  29. spóźnione sto lat ! :D :*

    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. No to spóźnione najlepsze życzenia! :*

    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Spóznione, ale lepiej póżnoniż wcale hahah SPEŁNIENIA MARZEŃ!!!

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Swiąt!
    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spóźnione STO LAT!


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    .
    Co ty na to Obs za Obs
    Jak tak napiszu mnie na blogu w kom
    Zapraszam do mnie
    http://byrozalia.blogspot.com/2014/12/my-phone.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega podoba mi się twój szablon
    Styl pisania też masz bardzo ciekawy
    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz.
    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę
    Mój blog - klik

    Każdy bloger otrzymuje dziś ode mnie życzenia, nie zależnie czy ma 30 obserwatorów czy 3000, czy jestem na jego blogu pierwszy raz, czy dziesiąty ♥

    Tak a więc...wspaniałych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku
    oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej

    życzy Asia z bloga: http://asiik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,bardzo dziękuję za życzenia :)
      Nawzajem ♥ ♥ ♥
      Na pewno odwiedzę twojego bloga !! :)
      pozdrawiam

      Usuń
  35. jak Ci się podobała książka? + obserwuję :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wesołych świąt :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń