2 lutego 2015

Reinkarnacja.


 Hey  
Dziś oficjalnie 2 luty rozpoczęły się w moim województwie w końcu długo wyczekiwane feerie. Mega się cieszę dwa tygodnie odpoczynku.Jeszcze nie wiem co będę robić dokładnie w ferie. Myślę że będzie
spontanicznie.Na pewno wykorzystam ten  wolny czas na bloga znajomych i oczywiście relaks. :) 
Wracając to tematu dzisiejszego posta Reinkarnacja co to jest wierzycie w nią ?? 

Reinkarnacja (również: metempsychoza, transmigracja) - to pogląd, wg którego dusza po śmierci może wcielić się w nowy byt fizyczny. Np. dusza jednego człowieka może przejść w ciało nowo narodzonego dziecka lub nawet zwierzęcia czy rośliny. Samo słowo reinkarnacja jest zestawieniem dwóch członów: inkarnacja (wcielenie) i przedrostka re (oznaczającego powtórzenie czegoś). Dosłownie więc reinkarnacja oznacza powtórne wcielenie.
Czy masz jakiś wybór odnośnie tego, co się z tobą stanie, gdy umrzesz? Czy reinkarnacja istnieje? Czy istnieje życie po śmierci? A co z karmą?

Reinkarnacja daje wielu ludziom nadzieję, że nawet jeśli nie powiedzie nam się w obecnym życiu, będziemy mieli następną szansę w kolejnym. Jednak nawet ci, którzy wierzą w reinkarnację przyznają, że ogromna większość ludzi nie pamięta życia prowadzonego w poprzednich wcieleniach. Jak możemy uczyć się na błędach z przeszłości, jeśli ich nie pamiętamy? Wygląda na to, że wciąż popełniamy te same błędy. Wziąwszy pod uwagę współczynnik etycznych niepowodzeń w historii ludzkości, czy mamy jakikolwiek powód, by mieć nadzieję, że uda nam się zmienić coś na lepsze w przyszłym życiu?
Reinkarnacja twierdzi także, że zapewnia sprawiedliwość. Zgodnie z prawem karmy (nieugiętym i bezosobowym prawem wszechświata), w każdym życiu dostajemy to, na co sobie zasłużyliśmy. Nasze dobre i złe uczynki wywołują dobre i złe rezultaty w każdym kolejnym życiu. Zgodnie z tą zasadą, rzekomo nie ma niesprawiedliwego cierpienia, jako że nikt nie jest całkowicie niewinny. Całe cierpienie jest zasłużone na podstawie złej karmy. Niemowlę, które urodziło się bez nóg zasłużyło na to, tak samo jak słusznie została zgwałcona kobieta. Wszyscy wnosimy karmę w każde nasze ‘kolejne’ życie. Nie ma żadnej łaski, przebaczenia, litości. Nie jest to dobra wiadomość nie tylko dla tych, którzy są przygnieceni ciężarem nieczystego sumienia. Istnienie karmy jest również sprzeczne z naszym poczuciem moralności i przekonaniem, że pewne cierpienia są niezasłużone i zasługują na współczucie i działania, które mogłyby je uśmierzyć.

 ~` Ja osobiście wieże w Reinkarnację.Wieże że istnieję życie po życiu.W końcu ciało odchodzi
a duża zostaje.Co się z nią dzieję?  Albo jest w niebie albo dostaje szansę na nowe wcielenie,życie. Jakby tak pomyśleć na tym świecie jest tyle dusz i wszystkie są w niebie.? 
Uważam że nasza dusza nie umiera.Bardzo prawdopodobne że nasza dusza miała wiele 
wcieleń,pod najróżniejszą postacią.Ja wierzę że moja dusza będzie miała kolejne wcielenie po mnie. Dla niektórych może to być śmieszne jakiś mit głupa bajeczka... ble,ble.ble..
Ale ja w to naprawdę wieżę. A wy co o tym myślicie. Wierzycie tak samo w reinkarnację jak ja?

Najbardziej podoba mi się porównywanie życia do pór roku:
 ~` wiosna - młodość `
lato - dorosłość
jesień - starość
zima - śmierć
i od nowa.











Pier­wszy od­dech.
Pier­wszy płacz.
Pier­wszy krok.
Pier­wsze słowo.
Pier­wszy grzech. 
Pier­wszy dzień w szko­le.
Pier­wsza Ko­munia.
Pier­wsza bram­ka. 
Pier­wsza bójka.
Pier­wsza miesiączka.
Pier­wsza ucie­czka z do­mu.
Pier­wsza całonoc­na im­pre­za. 
Pier­wszy chłopak.
Pier­wsza dziew­czy­na.
Pier­wszy po­całunek.
Pier­wszy seks.
Pier­wsze roz­sta­nie.
Pier­wszy kieliszek.
Pier­wszy pa­pieros.
Pier­wsza działka.
Pier­wszy sa­mochód.
Pier­wsza pra­ca.
Pier­wsze małżeństwo.
Pier­wsze dziec­ko.
Pier­wszy rozwód.
Pier­wszy wnuk.
Pier­wszy za­wał.
Śmierć. Jed­na. Stała. Gdy pier­wszy raz dziec­ko pos­ta­wi stopę na ziemi, może zro­bić to po raz dru­gi. Tak sa­mo jest z pracą, miłością, sa­mocho­dem, dziec­kiem, wnu­kiem... Po pier­wszym ra­zie może być ko­lej­ny. A śmierć? Dru­ga być nie może, no chy­ba, że wie­rzy się w rein­karnację, a póżniej w ko­lej­ne odejście. Ale po­mijając ten as­pekt roz­ważmy czym jest śmierć. Końcem? Os­tatnią rzeczą w egzys­ten­cji ludzkiej? Nową drogą ku wie­czności? Po­mimo wielu początków i tak skończy­my życie śmier­cią. Smut­ne stwier­dze­nie oczy­wis­te­go fak­tu
♥.Chcesz zadać mi pytanie?  http://ask.fm/NicoleCichopek
Utworzyłam grupę na Facebooku dla czytelników tego o to bloga. Jak chcecie to dołączcie dajcie like.
Zapraszam!!!.. ♥.  https://www.facebook.com/pages/Niku%C5%9B/496362517173857?ref=hl
♥.+ mój prywatny fb <3 https://www.facebook.com/nicole.cichopek
♥.Mój tumbrl  http://nicolecichopek.tumblr.com


101 komentarzy:

  1. kiedy byłam w podstawówce i nie słyszałam o czymś takim jak reinkarnacja myślałam, że tak właśnie jest, że po śmierci rodzimy się w ciele kogoś innego, teraz sama nie wiem co mam o tym myśleć

    beautifuldreams29,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne zdjęcia!

      Chcesz Zniszcz ten dziennik lub jego kontynuację? A może Gwiazd naszych wina?
      A może post promujący?
      Zapraszam!
      iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

      Usuń
  2. Popieram zdanie Beaty K. Będąc w podstawówce również tak uważałam. A co do posty, to naprawdę Ci się udał :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzę w reinkarnacje,w karmę jednak nie. Myślę, że niestety nie ma czegoś takiego jak jakaś większa sprawiedliwość. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem do końca co o tym myśleć, ale to w co wierzymy kształtuje nas samych. Niektórzy wierzą w przesądy, inni w duchy. Każdy ma własny wybór :)

    littleblackpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post. Ja jestem bardzo ciekawa czy gdy umrzemy to urodzimy się na nowo w innym ciele. Jednak nie wierze w karmę. :)
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post.....bardzo ciekawy.
    Miło się czyta:D
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie:
    http://kadowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post! :)
    Proponowałaś wspólną obserwcje, ja już, teraz czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :).Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to napisałaś, jesteś śliczna!:*

    Pozdrawiamy♥
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i bardzo fajne porównanie życia do pór roku ;3
    Obserwuję :D
    Zajrzyj do mnie: http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrz napisane !
    śliczna jesteś :)
    i te zdjecia cudenneeee;****

    moze obs za obs daj znac u mnie na blogu ;*

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś prześliczna!
    post naprawdę mądry :D
    obserwuję, liczę na rewanż
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, fajna notka jednak naprawdę temat śmierci jest ciężki. Można by rzec - przekonamy się wkrótce jak to jest, moim zdaniem, wiara w "coś" po śmierci pomaga ją zaakceptować, bo wszyscy się jej boimy...
    Nie twierdzę, że nie ma nic, świat jest pełen tajemnic.

    p.s. Obserwujemy ? Ja już i będę zaglądać częściej :)

    Pozdrawiam,
    hati-artshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chyba nie mam zdania na ten temat, sczerze mówiąc, nigdy się nad tym nie zastanawiałam...

    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, a jeśli znajdziesz chwilkę - zapraszam na nowy post: _BLOG_

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło czytało się tego posta ♥ Czekam na kolejne!

    U mnie konkurs do wygrania bon do sheinside!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Obserwuję i liczę na rewanż http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze nigdy o tym nie słyszałam, pewnie ku twojemu zaskoczeniu. :)
    Stwierdzam, że coś takiego nie istnieję. Każdy ma jedno życie i musi je dobrze wykorzystać!Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Poruszyłaś temat, który nie wszyscy by poruszyli. Jedni się boją, drudzy jeszcze o tym nie myślą, żyją chwilą. Ja zaliczam się do tych drugich. Wolę przeżyć życie wiedząc, że coś zrobiłam niż na strachu przed tym, że zginę.

    Mój blog! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne masz włosy, ja już obs
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)

    U mnie na blogu nowy post - zapraszam :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie za bardzo wieże w życie po śmierci :/
    Obserwuje liczę na rewanż
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście wierzę w reinkarnację.
    Obserwuję ;)

    -------------------------------
    mino-shi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się staram wierzyć w reinkarnację, ale jakoś tak nie przekonuje mnie to :(

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wole nie myśleć o śmierci , można powiedzieć , iż żyje chwilą : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwuje i zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja staram się zawsze żyć teraźniejszością, ale w sumie nigdy się więcej nad tym nie zastanawialam ♥
    Zapraszam 1k11.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmn.... no powiem Ci, że bardzo mądry temat poruszyłaś... ja chyba nie wierzę, że w reikarnację, jednak chętnie bym sobie o niej coś głębiej poczytała, bardzo ineteresujący temat... także jeśli masz jakaś książkę tematycznie z tym związaną, to będę wdzięczna :)
    Tych ferii to Wam zazdroszczę ! Korzystaj i czerp z nich pełnymi garściami :)
    Zestaw świetny, marmurki i ramonka bardzo moje klimaty <3
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria za miły komentarz :*

      Usuń
  27. poruszyłaś dosyć poważny temat, ludzie chyba trochę boją się myśleć o śmierci :(
    ale to dobrze, że masz takie podejście :)
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wierzę w reinkarnacje:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dość ciekawy temat. Mam bardzo mieszane uczucia i ciężko mi jest być czegokolwiek pewna w tym temacie.
    Pozdrawiam :*

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Post daje trochę do myślenia. Jednak ja będąc chrześcijanką nie wierzę w takie rzeczy .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy post. :)
    Pytałaś się o wspólną obserwację? Ja już obserwuję. ♥

    ♥Mój Blog♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia. Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    Jeśli ci się spodoba to co powiesz na wzajemną obserwację?
    Jeśli tak, to zaobserwuj, a na końcu komentarza dopisz "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  33. super blog. Co powiesz na wspólną obserwację jeżeli tak to zapraszam a na pewno sie odwdzięczę http://inlovewithdreams123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy post. Ja również wierzę w reinkarnację ;)
    zapraszam do mnie
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy post, ja w sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. W sumie.. mam mieszane uczucia, co do reinkarnacji :) Nie znam sie za bardzo

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. post daje do myślenia :)

    jeśli chodzi o wspólną obserwację, to zacznij a się odwdzięczę :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. warto przeczytać :)
    obs za obs ?
    daj znac u mnie :)
    www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely post and photos. I follow you, could you follow back, dear. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuję, może rewanz? :)
    cuane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog ♥ Co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to zacznij u mnie http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne zdjęcia! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale jak już podchodzę do tego z mega dystansem ;p
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej. Super masz bloga naprawdę mi się podoba. Chętnie zaobserwuję <3
    Ja bloguję już jakiś czas i chciałabym Cię zaprosić do głosowania w konkursie blog roku w kategorii blogi nastolatków właśnie na mojego bloga :) wszystko jest wyjaśnione tutaj: http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/gosujemy.html . Na pewno wiesz jakie to dla mnie ważne! Jeśli zagłosujesz to daj mi w komentarzu znać w jaki sposób mogę się odwdzięczyć pozdrawiam! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja mam ferie dopiero od 16 lutego:/
    zaobserwowałam :)
    miałabym malutką prośbę, biorę udział w konkursie na bloga roku w kategorii lifestyle, na moim blogu znajdziesz informację jak można oddać głos :) koszt to tylko 1,23zł a cała kwota przeznaczone jest na Fundację Dzieci Niczyje- myślę, że warto:)

    http://kejtx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie bardzo wierzę w życie po śmierci :/

    Pytałaś mnie na moim blogu o wspólną obserwacje, więc ja już obserwuje i liczę na rewanż jaki mi zaproponowałaś :*

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne zdj fajny post :) Obserwuje zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. hm...ten temat jest bardzo dyskusyjny,ale powiem że podoba mi się sposób w jaki to ujęłaś :)
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo śliczne zdjęcia! masz cudowną urodę, a zdjęcia są cudownie zrobione!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tak miły komentarz :)
      Bardzo mi miło. :D

      Usuń
  50. Świetny post.
    Fajny outfit.

    Obserwujemy?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie wierzę w reinkarnację, to za bardzo kłóci się z moją wiarą. Ale szanuję poglądy innych, ciekawie tak sobie poczytać co oni o tym sądzą :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie wierzę w reinkarnację (jestem katoliczką) ale uważam hinduizm/buddyzm za bardzo inspirujące religie;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. u mnie również ferie, jednak szybko lecą
    według mnie może być coś takiego jak reinkarnacja, choć jest to sprzeczne z moją wiarą (jestem katoliczką), więc nie do końca wiem co o tym myśleć + uwielbiam ten cover, który masz na początku odtwarzacza
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  54. yes I follow you on gfc, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. trudny temat.. ja raczej staram się nie myśleć teraz o śmierci, przyjdzie na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedyś czytałam książkę na temat reinkarnacji, bo znalazłam w domu, ale mama nie pozwalała mi jej czytać, bo byłam za młoda. Kiedyś ją znalazłam i przeczytałam, trochę mnie to poruszyło.
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny post :)
    Dziękuje za komentarz na moim blogu i oczywiście możemy obserwować :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz przepięknie, obserwujemy ? ;) Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ładne zdjęcia ;)
    Poklikasz u mnie w poście? Bardzo mi na tym zależy
    http://jtere.blogspot.com/2015/02/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post, bardzo podoba mi się outfit :)

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  61. wyglądasz pięknie :*
    podoba mi się Twój blog ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. fajny blog :)
    co powiesz na wspolna obserwacje?
    odpowiedz u mnie http://kaatie-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ogólnie to ten moment kiedy napisałaś "pierwszy oddech" [...] to zrozumiałam jakie życie jest długie (wiem dziwnie)
    Śliczne zdjęcia! :)
    http://patrusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. zadałaś u mnie pytanie.:)
    no oczywiście, że się zgodzą na współprace, tak mi się przynajmniej wydaje. Zawsze warto spróbować. Na początek pewnie bedą chcieli byś uzbierała to jakiegokolwiek linku z ich ubraniem 100 kliknieć, jeśli to zrobisz to dostaniesz współprace. Życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Także tak uważamy :) Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo mądry post. Ja chyba też wierzę w reinkarnację ;)
    Piękne zdjęcia!

    Zapraszam i zachęcam do głosowania na mój blog w konkursie na Blog Roku ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawy post :)

    Ja dopiero zaczynam przygodę z fotografią, ale zapraszam ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawy post, jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad tym :)

    dziękuje za komentarz! spodobał Ci się mój blog? zaobserwuj !
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  70. Osobiście nie wierzę w reinkarnację, aczkolwiek istnieje wiele dowodów na jej istnienie.

    Zapraszam: nusiiak.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajny pomysł na posta, bardzo oryginalny. Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. ciekawy post. można w coś wierzyć lub nie, ale moim zdaniem, nikt nie może mieć 100% pewności co nas spotka po śmierci.. zazdroszczę troszkę ludziom z silną wiarą, że są jej pewni i wiedzą jak powinni żyć :) co do karmy - tak tak, to jacy jesteśmy teraz, w tym życiu.. wierzę, że kiedyś dosięgnie nas sprawiedliwość, nie wiem na czym to będzie polegać, ale chce mi się w to wierzyć.. najważniejsze to być dobrym człowiekiem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie wiem co o tym myśleć. Jest to temat zdecydowanie na dłuższą dyskusję

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  74. Rzadko myślę o reinkarnacji i śmierci ;) wolę skupić się na tym co jest teraz

    OdpowiedzUsuń
  75. Kochana! Fajnie piszesz, tylko załatw sobie do cholery fotografa z porzadnym sprzetem, bo wydlądasz bardzo uroczo! :)
    Zapraszam do siebie na mala dawke zdjec i do zobaczenia! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ładne zdjęcia i fajny post! :)
    Może obs za obs? :)
    Jeśli tak to zaobserwuj mojego bloga i daj znać w komentarzu u mnie :)
    http://real-lifeola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny blog :D

    http://foreverandsmile.blogspot.com

    Obserwacja=obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne zdjęcia!

    Chcesz Zniszcz ten dziennik lub jego kontynuację? A może Gwiazd naszych wina?
    A może post promujący?
    Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo podoba mi się twoja stylizacja :))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami z choies ? bardzo mi na tym zależy http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/przeglad-ubran-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  80. wspaniala stylizacja
    ja rowniez obserwujue
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Poruszyłaś niesamowicie trudny (ale również ciekawy) temat. Ja tak samo jak ty wierzę w reinkarnację, jednak tak naprawdę nie mamy pojęcia co jest po śmierci :) super post!
    również obserwuje.
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  82. śliczne zdjęcia:)
    Może wspólna obserwacja ?
    ja jużi liczę na rewanż:D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja naprawdę bardzo silnie wierze w reinkarnacje.W sumie to nie dopuszczam innej myśli co może dziać się ze mną po śmierci.
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. super jest ta kurtka :)
    Ja juz zaobserwowalam, teraz twoja kolej :')
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ciekawa notka! :33 śliczne zdjęcia! :*
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuje :)
    teraz ty :D

    foreveransdsmile.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Blog świetny i bardzo fajne jest to , że leci muzyka !
    Pozdrawiam ♥ http://enojoylife.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. Wierzę w reinkarnacje, nie wiem czemu tak po prostu.
    http://ewa-kusio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. W reinkarnację również wierzę :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Wierzę w życie po śmierci, ale nie w to, że jesteśmy kimś innym (zwierzęciem itp) i możemy umrzeć jeszcze raz ;) Jeśli się w wierzy w Boga, myśl o śmierci nie jest przytłaczająca, a nawet pocieszająca :)
    Pałac Mieroszewskich ładnie w tle wygląda, też mieszkam w Będzinie ! :)
    Pozdrawiam, http://foto-art-natalia.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  91. Moim zdaniem to jest nieprawdą. Wierze w życie po śmierci, ale nie w inne wcielenia

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne zdjęcia!
    Ja mam swoje własne teorie na temat reinkarnacji, ale to za duużo by pisać..

    http://ylyys.blogspot.com/2015/02/moj-drugi-tydzien-ferii.html

    OdpowiedzUsuń