12 kwietnia 2015

!! K.O.N.K.U.R.S !!

Konkurs!


Witajcie moje skarby ukochane  pomyślałam że skoro jest was tak dużo lubicie czytać moje posty 
postanowiłam że zrobię wraz z innymi blogerkami specjalnie dla konkursik zasady są bardzo proste a kto wie może to ty wygrasz. ??

Co trzeba zrobić? 
*Można się zgłosić raz na wybranym blogu
*Zaobserwować mój blog   Doroty  i  Basi  Emilli 
Polubić nasze strony na facebooku   NicoliDoroty  Emi oraz Basi

Dodatkowe, za które można dostać o 2 losy więcej! 
Zaobserwować nasze instagramy: MójNicoliDoroty  Emilli
Dodać podlinkowany baner na bloga


 Nagrody

I miejsce: post promujący, design
II miejsce: dodanie na tydzień do zakładek "ulubionych blogów", dodanie przed 3 dni link do bloga w poście
III miejsce:  dodanie na tydzień do zakładek "ulubionych blogów"

♥ Formularz zgłoszeniowy (przykład):
Obserwuje bogi jako: Emilka K.
Polubiłem/łam strony jako: Emilia K.
Zaobserwowałam/łem instagramy jako: emi_viev
Dodałam/łem baner: TAK/NIE- emilllka.blogspot.com

Konkurs trwa od 12.04 do 30.04. Kilka dni po zakończeniu, ukażą się wyniki na naszych blogach! Mamy nadzieję, że się zgłosi dużo osób, ponieważ tak na prawdę nic nie trzeba zrobić! :)


21 komentarzy:

  1. Obserwuje blogi jako: Oliwia P
    Polubiłam strony jako: Oliwia P.
    Zaobserwowałam instagramy jako: o.liwkaa
    Dodałam baner: Tak- oliwiaa-oliwkaa.blogspot.com w zakładce "Konkursy" :)

    Super, że ogranizujecie ten konkurs! Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału kochana :*

      Usuń
  2. ja podziękuję, ale powodzenia innym życzę :3

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie
    jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia wszystkim ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim!:D
    http://angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia dla wszystkich. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy konkurs , powodzenia wszystkim :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia wszystkim życzę :*

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaobserwowałam blogi jako: Marika A.
    Facebook tak samo jako Marika A.
    Instagram jako marii0xd
    Stay-Positive.blogspot.com

    Ciekawy konkurs.
    Życzę wszystkim powodzenia ☀✌😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stay-positive1.blogspot.com *
      Pomyłka, przEpraszam

      Usuń
  12. Powodzenia życze wszystkim
    Nelaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia życze wszystkim
    Nelaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia życze wszystkim
    Nelaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń