9 maja 2015

Stylizacja miesiąca red dress.

Piękny słoneczny wiosenny dzień idealna pora na zdjęcia to kocham. Mogłam w końcu zrealizować mój pomysł na posta już wcześniej chciałam się z nim wam podzielić ,lecz ostatnio pogodna nie dopisywała i brakło czasu.Przygotowałam dziś dla was cudną stylizację połączenie czerwieni i czerni daje niesamowity efekt robisz wrażenie wyglądasz modnie a za razem elegancko.Za wspaniałe zdjęcia chce podziękować mojej przyjaciółce Julce super się spisała jako fotograf. Szykuję dla was kolejną stylizację mam nadzieję że na blogu ukaże  się już za niedługo. Stylizacja będzie klasyczna i dziewczęca motywem głównym będą kwiatki bardzo modne tej wiośnie zapamiętajcie. :D
Zapraszam was do obejrzenia stylizacji mam nadzieję że zdjęcia się spodobają.




















Moi drodzy dziękuję za to że jest was aż tyle jesteście najlepsi. 
Dziękuje bardzo za każdy przeczytany post i komentarz to dla mnie wiele znaczy
Wielki buziak :* od Nicole


A na koniec przygotowałam dla wam wisthlist z sklepu dresslink. :) 
Jeśli chcecie na moim blogu więcej wspaniałych stylizacji  to proszę o po klikanie w KLIK
to dla ciebie dosłownie moment i przy okazji możesz zrobić coś dobrego i miłego dla kogoś oczywiście się odwdzięczam obserwacją lub kom.
PO KLIKASZ ???
PODAJ CENE DWÓCH PRODUKTÓW W KOM = OBSERWACJA NA TWOIM BLOGU.



 DRESSLINK    DRESSLINK 


Dzisiaj mała wiosenna wishlista ze sklepu Dresslink.
Sukienki jak dla mnie są najpiękniejsze <3
A Wam co przypadło do gustu?

PO KLIKASZ ???
PODAJ CENE DWÓCH PRODUKTÓW W KOM = OBSERWACJA NA TWOIM BLOGU.





1.klik 2 klik  3 klik 4 klik 5 klik 
klik  7 klik  8 klik 9 klik 10 klik
11 klik 12 klik 13 klik



50 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie x
    http://mycolorfulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super post :))

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna sukienka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post !
    Zapraszam do mnie na bloga !
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest ta sukienka ! Pasuje do Ciebie ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka :)

    ja wzięłam rozmiar L a noszę normalnie xs/s i na długosć są takie akurat, a mam 165 cm około ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna! A w linki poklikałem, ale z chęci pomocy w zbieraniu kliknięć, więc cen nie podaję :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądasz, świetna sukienka

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam wiosenną pogodę.
    Zdjęcia są świetne. Sukienka jest super.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest prosta ale ładna. :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja. Elegancka i dziewczęca. Sama nawet mogłabym być w takiej stylizacji. A uwierz ciężko trafić w mój gust :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ci w tej sukience ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz pięknie :) nie ma to jak połączenie klasycznych kolorów ;3

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. że piękna suknia, byłam w nim zakochana.
    po jego blog znaleziono miłość, jest w stanie wrócić ....
    http://www.naughtygiirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w tej sukience <3 Ogólnie ładne zdjęcia.
    A no i poklikałam bo to zapewne dla ciebie ważne. Jedna sukienka kosztuje $6,17, a bransoletki (zresztą śliczne) $2.22
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na follow ;) 3.91$ , 6.57$

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Bardzo proszę!:)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie w tej sukience, bardzo Ci pasuje :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w tej sukience!
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i odpowiedz umnie na blogu ;)

    MY BLOG --->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. 2.87, 5.99
    Śliczne rzeczy wybrałas :)
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post😍
    8.31
    5.99
    Poklikałam jak prosiłaś
    allaboutitaactually.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Do twarzy Ci w czerwonym :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się sukienka
    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, bardzo ładnie jest ci w tej sukience :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  25. naprawde świetna stylizacja <3 czekam na więcej :*
    i jeżeli to takie ważne to cena Fashion Women Casual Slim Hole Ripped Jeans Hollow (świetne zakochałam sie w nich <3) 8.77$
    New Women Retro Style Round Shape Plastic Frame (też boskie chyba nawet kupie :)) 2.75$

    OdpowiedzUsuń
  26. Sikienka bardzo fajnie się prezenuje
    Poklikałam i pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest prześliczna bardzo ci pasuje :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerwiem i wiosna zawsze ze sobą to kojarzę. Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/all-good-things.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka :)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015_05_01_archive.html :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pytałaś o obserwację :) ja już obserwuje i liczę na uczciwy rewanż:* poklikałam:)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne rzeczy wybrałaś ! :)
    US$ 7.84
    US$ 8.77
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna sukienka! :) dobre miejsce do zdjęć wybrałaś :) zieleń łącząca się z czerwienią... bosko ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :) obserwujemy? :)
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak pięknie wyglądasz! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz w tej sukience <3
    poklikam w dwie sukienki, białą i turkusową
    7.38 i 8.77 -czekam na obiecaną obserwację :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia. Podoba mi się ta czerwona sukienka :)
    Może wspólna obserwacja. Zajrzyj do mnie i daj znać.
    Pozdrawiam.

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudna sukienka.. ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście poklikałam i mogłabym prosić abyś także poklikała w linki u mnie ? ♥
    http://thedesiree.blogspot.com/2015/05/wishlist-lucluc.html
    Sukienka cudowna - $6,17

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie wyglądasz w tej sukience, pasuje Ci w czerwonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz :) Ja oczywiście już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń