23 czerwca 2015

Plany na wakacje. ROZDANIE.




Cześć moje skarby. !!!


Żyję tylko nadchodzącymi wakacjami . Czekam z niecierpliwością na zakończenie Roku szkolnego, i rozpoczęcie wakacji 2015. !! : D Mam WIELE planów. Moje WAKACJE zapowiadają Się obiecująco. W lipcu jadę do Jaworzynki i Zakopanego <33 Będę tam na koloniach  przez Dwa tygodnie . Uwielbiam jeździć na kolonie, ponieważ mam okazję co rok spotkać oraz poznać WIELE wspaniałych Osób. Bardzo lubię zawierać nowe znajomości. Na pewno spędzę tam aktywnie Czas Nasz turnus ma w Planie Dużo wycieczek, aquapark, Ognisko pieczeniem kiełbasek oo, sprawdź w I WIELE WIELE sportu innych Ciekawych Rzeczy. Ubóstwiam przysmaki Góralskie Nitki, oscypek mmm pychotka zwłaszcza z grilla z żurawina boski. Też lubicie te przysmaki. ?Na pewno  będzie  Dużo Zabawy i śmiechu Nie Mogę Się doczekać. Oczywiście nie nie kończą moje WAKACJE na samych koloniach Się. Mam w planach Dużo również wycieczek rowerowych, bieg, siłowania, Wieczorne spacery, chodzenie po Mieście z znajomymi, koncerty, centrum handlowe, zakupy, oglądania swoich ulubionych seriali  wypadu nad wodę / Jeziorko i oczywiście Jeszcze nie wiem Jak na 100% wykorzystam  Wolny Czas.Ale na pewno wyjdzie Jak co rok Bardzo spontanicznie hehehe SPONTANY RZĄDZĄ. !!! .. Mam również ambitne Plany Uczyć się Języków Obcych hahah mowie tu w szczególności o język Francuski. Już przez pewnie Czas Się Tego Języka i uczę i ten język jest przepiękny. Kocham Francuski. Wy uczycie Się jakiś Języków. obcych  ? jeśli tak to jakich. ? Nie Chce tez na Maksa zaniedbywać Nauki, pouczę Się Trochę nowego materiału  do  Nowej Szkoły. Moje Skarby Jakie macie Plany na tegoroczne WAKACJE. ? Podzielcie Się w komentarzu z chęcią Po czytam. 
























A na koniec postu mam dla was Wakacyjne ROZDANIE a mianowicie konkurs fotograficzny. Zorganizowaliśmy go razem z Nelą jej blog KLIK
Mam nadzieje że będzie dużo chętnych i weźmiecie udział w zabawie.


WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE.


  1. Musisz być koniecznie publicznym obserwatorem mojego bloga oraz Neli KLIK podać nazwę pod jakimi nickiem mnie obs.

2. Polub mój fanpage na FB KLIK

3. Zaobseruj mnie na instagramie oraz subskrybuj mnie na Youtube napisz koniecznie 
pod jaką nazwą, Instagram KLIK youTube KLIK

4. Musisz po klikać  w wszystkie moje banery oraz poklikać w te linki i podać cenę {SPRAWDZAM}   poklikaj  i podaj cenę

Co trzeba zrobić.???

Zrób wakacyjne zdjęcie może to być wszystko twoja wakacyjna stylizacja,zdjęcie znad wczasów. Technika jest dowolna może być to jedno lub klika zdjęci liczymy na waszą oryginalności. Zdjęcie proszę wysyłać na adres : 
megan_500@o2.pl

Dodaj na swoim blogu informację o rozdaniu wraz z 

linkiem 

i banerem rozdania (może być osobna notka lub baner 

na pasku bocznym wraz z odsyłaczem do rozdania).

W komentarzach poniżej wpisz adres

swojego bloga z informacją o rozdaniu oraz 

adres e-mail


Konkurs trwa dwa tygodnie od momentu 

dodania mam nadzieję że weźmiecie udział

pozdrawia,serdecznie Nicole



Wzór zgłoszeń

Obserwuję jako:
Lubię FB jako: nick/imię

e-mail:
Obserwuję na Instagramie: nie/tak, nick
Baner: nie/ tak, link
Inne udostępnienie nie/tak, link




57 komentarzy:

  1. Ciekawy post! :)
    Ładne zdjęcia :3
    Powodzenia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje zapowiadaja sie równie bardzo dobrze
    Ja też jade do Zakopanego!
    Zapraszam do mnie
    Encia2002.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jade do bulgarii! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, smak oscypka,to jest to! też nie mogę się już doczekać ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że wiesz co dobre hahahaha :D oscypek mmmm mniam :DDD

      Usuń
  5. Ciekawy post i super zdjęcia! Ja nie umiem uwierzyć, że już za kilka dni wakacje..
    PasteLove blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie biorę udziału :/
    na przyszłość nie przerabiaj tak mocno zdjęć, bo aż za bardzo są podkolorowane :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, również nie moge doczekać się wakacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamierzam w wakacje pojechać na dwa tygodnie na kolonię. Później będą wycieczki rowerowe, jezioro, spotkania ze znajomymi, czytanie dużo książek,oglądanie filmów itp. Czyli spędzę jak te wakacje jak każdy, ciekawie :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakopane to takie cudowne miejsce. Zazdroszczę.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie i na luzie!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.co.uk/2015/06/znu-official-kimono-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak super, że udało ci się zrobić tyle zdjęć. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega zdjęcia! Fajny konkurs, jak będę miała czas to weżmę udział. ;)
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudnie wyglądaszm a zdjęcia śliczne! :) ja całe wakacje spędzam w pracy nad morzem :) życzę Ci udanych wakacji kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,kochana <33 również życzę ci udanych wakacji, :)

      Usuń
  17. Świetny sportowy zestawik!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** Bardzo go lubię super wygodny. :)
      Pozdrawiam Nicole :*

      Usuń
  18. Śliczne zdjęcia :* Jak ja się cieszę, że już są wakacje :D Całuję :*
    Powodzenia wszystkim ! :)
    http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja szczerze mowiac to niezbyt planuje wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! ;*
    Pozdrawiam, obserwujemy?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestawik w sam raz na lato! :-*
    Gorąco pozdrawiam a także w wolnej chwili zapraszam na:
    crazyteoparislife.blogspot.com

    Obs za obs? Odezwij sie u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam Zakopane! :D
    Udanych wakacji ;)) Oby wszystkie plany wypaliły :3
    Super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też lubię kolonie, ale w tym roku niestety nie jadę. W sumie to póki co wiem, że na pewno jadę na festiwal kolorów w Łodzi. Możliwe, że pojadę nad jezioro, a tak to cały czas w domu. Oczywiście nie dosłownie, będę chodzić na basen itp. z koleżankami. :D

    +pytałaś o wspólną obserwację - ja już
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycofałam obserwację bloga, ponieważ zaproponowałaś wymianę, a się nie odwdzięczyłaś.

      Usuń
  24. Ja na razie nie mam za wiele planów wakacyjnych, pomyślałam
    że w tym roku będę bardziej spontaniczna :) śliczne zdjęcia :)
    życzę wszystkim powodzenia w konkursie <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia! Świetna jakość i spoko ubrania *-*

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O! Konkurs, idę na sesję, a dzisiaj prześlę Ci zdjęcia. :)
    Nie da się poklikac w linki.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na twoje zdjęcie może akurat to tobie się po szczęści i uda ci się wygrać kto wie, aa w kliki da się poklikać :) Zdjęcie wakacyjne wysyłamy na adress megan_500@o2.pl

      Usuń
  27. Ja w wakacje będę w rozjazdach, na pewno nie będę się nudzić :D
    Udanych wakacji!
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjecia
    natalia-naaatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również w te wakacje będę w Zakopanem!
    Przez te 2 miesiące zwiedzę pół Polski od Mazur po góry :D

    http://in-the-pursuit-of-dreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia.
    Obs za Obs?

    http://luna-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiadają ci się udane wakacje,ja swoich nie planuje :) life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia wszystkim w rozdaniu ;)
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uczyłam się francuskiego. Dla mnie był bardzo łatwy, aż za łatwy ;)

    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny blog :) ciekawy post :* zapraszam do mnie stylled.blogspot.com może obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia swietne.
    Zapraszam: http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  36. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia wszystkim :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Więc zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń