15 czerwca 2015

Summer must haves - Dresslink ZNU + mini konkurs dla blogerek

Hey !!
Z dnia na dzień robi się coraz cieplej. Postanowiłam zrobić moja letnią listę must haves.
Ja już czuję lato to moja ulubiona pora roku. <33 Nie mogę doczekać tych upragnionych przez nas  wszystkich wakacji. Jak spędzacie wakacje ? Ja   Na pewno aktywnie z  znajomymi  jadę  do Zakopanego/
Mam w planach dużo wycieczek,koncertów.  Na pewno będzie spontanicznie tak jak zawsze. :D !!
Ceny ubrań są bardzo niskie i dobrej jakości, więc przygotowałam dla was Wishlist
Naprawdę wam polecam mam kilka rzeczy z tego sklepu śmiało można sobie coś zamówić.
wybrałam rzeczy  które będą idealne na lato. Są to rzeczy, które wpadły mi w oko.

Proszę was o klikniecie w linki  :)


1.klikniesz?                           2.klikniesz?                              3.klikniesz?


           4.klikniesz?                      5.klikniesz?                6.klikniesz?


Jakie są Wasze must have na lato?
Jak podobają Wam się ciuszki?

MINI KONKURS DLA BLOGEREK !!!

Podaj prawidłową cenę do podanego numerku.



Mini konkursik
Zasady:
1. Kliknąć w co najmniej trzy rzeczy, poczekać aż załaduje się strona i podać prawidłowe  ceny do numerków tych rzeczy w komentarzu.

Rozwiąż prawidłowo małą łamigłówkę  jeśli podasz prawidłowo wszystkie ceny w prawidłowej kolejności masz gwarantowane polecenie twojego bloga.



I to wszystko co musicie zrobić :) W następnym poście, czyli za tydzień wylosuję 5 blogów i zostaną one polecone w tym poście. Macie spore szanse :D Czekam na wasze komentarze :)

 Jeżeli macie jakieś pytanka, to piszcie w komentarzach lub na maila:

.♥" E-mail. megan_500@o2.pl


Ostatnio odkryłam bardzo fajny zagraniczny sklep. ZNU  

 Z okazji zbliżającego się Dnia Ojca, zorganizowana jest promocja w sklepie znu.
"Kochasz tatę, kochasz siebie. Bądź lepsza dla niego. Najlepszy outfit na www.znu.com
pomoże tobie!"
Oszczędzasz 35% z kodem "FATHER"
(Kodu może użyć każdy)

Uważam że to świetna promocja oszczędzasz aż 35%. Ceny tam nie są drogie więc kupisz coś fajnego za małe pieniądze. Czemu by nie skorzystać. ? ?

Skorzystacie z okazji zamówicie coś z  www.znu.com ?? Sama skorzystam z promocji więc uważam że naprawdę warto. :D



Summer on SheIn

32 komentarze:

  1. 1.US$ 4.81
    2.US$ 3.77
    3.US$ 4.37
    4.US$ 6.96
    5.US$ 4.60
    6.US$ 5.45
    Myślę że o to chodziło :)
    Nananseq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana oto chodziło już masz gwarantowane polecenie bloga <33

      PROSZĘ WSZYSTKICH O UCZCIWE KLIKANIE SPRAWDZAM !!

      Usuń
  2. Nie zamierzam brać udziału, poklikałam, bo chciałam pomóc. Piękne rzeczy wybrałaś. ; )
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za pomoc kochana. :*

      Usuń
  3. Poklikałam, świetne szorty :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://wikiandmarta.blogspot.com/-mój blog
    Obserwuję,liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :)
    Świetne rzeczy! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ciuszki, poklikałam. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie spodobały mi się spodenki w ananasy *.*

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ubranka :)
    Poklikane :>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Zakopane <3 kocham to miasto!
    a tak wgl to niedawno założyłam bloga więc zachęcam do zajrzenia i pozostnia na dłużej :)
    będę bardzo wdzięczna i odwdzięcze się :*

    dziewietnascieminut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę do ciebie na bloga pozdrawiam. <33

      Usuń
  10. Poklikałaaam ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super spodenki :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy poklikałam - 3,4 i 6 super :) P

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. 4,81$
    2. 3,77$
    3. 4,37$
    4. 6,96$
    5. 4,60$
    6. 5,45$

    poklikane:)

    MÓJ MODOWY BLOG. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! ;3
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.US$ 4.81
    2.US$ 3.77
    3.US$ 4.37
    4.US$ 6.96
    5.US$ 4.60
    6.US$ 5.45
    Mam nadzieje że dobrze zrobiłam pozdrawiam;*
    Zapraszam do mnie -----> encia2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie wezme udziału ale powodzenia wszystkim!!
    + na moim blogu jest konkurs! chcesz wygrać outfit? wszystko całkiem za darmo! reszta info. u mnie także zapraszam:) ---> KONKURS ROMWE KLIKAJ!!

    OdpowiedzUsuń
  19. kliknęłam, ale nie wezmę udziału ;)
    czekam na następny post ! :D
    obserwuję i zapraszam do siebie -- > http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.US$ 4.81
    2.US$ 3.77
    3.US$ 4.37
    4.US$ 6.96
    5.US$ 4.60
    6.US$ 5.45

    Poklikane :) jeśli możesz kliknij u mnie odwdzięczę sie ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia wszystkim :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy wybrałas :)
    Poklikane :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. US $ 4.81
    2. US $ 3.77
    3. US $ 4.37
    4. US $ 6.96
    5. US $ 4.60
    6. US $ 5.45
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.US$ 4.81
    2.US$ 3.77
    3.US$ 4.37
    4.US$ 6.96
    5.US$ 4.60
    6.US$ 5.45
    Nie jestem pewna czy dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znu to genialny sklep!
    Ceny po kolei:
    1. 4.81
    2. 3.77
    3. 4.37
    4. 6.96
    5. 4.60
    6. 5.45

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.US$ 4.81
    2.US$ 3.77
    3.US$ 4.37
    4.US$ 6.96
    5.US$ 4.60
    6.US$ 5.45
    Poklikałam kochana :)

    OdpowiedzUsuń