3 lipca 2015

Pozytywnienie !!! + Wisthlist

Dzisiaj Bardzo Pozytywnie. !!
Przychodzę Nie bylo z Małą Dawka pozytywnej Energii ktora mozesz wykorzystać na co Dzień. Uważam ZE Czasem taki Pozytywny wARTo zrobić po motywujący. Ostatnio mam mase Wolnego Czasu. Znalazłam na necie Dużo fajnych cytatów "motywatorów" Które nas uczą Daja zrobić myślenia i Maja fajny Przekaz. :) Mysle, ZE dzieki Temu Nasze samopoczucie Się poprawi na Lepsze. i zmobilizuje do działania spełniania NASZYCH marzeń oraz celów. Ten świat naprawde żart Piękny Spójrz, głębiej.






















Kilka cytatów. :) 



"Moze i Twoja historia nie nie zaczyna Się Zbyt szczęśliwie, ale Się przecież TYLKO Początek. Zart ciąg dalszy Najważniejszy. Ten Który sam piszesz." 


" Wszystko BĘDZIE dobrze na Koniec. Jeśli nie nie żart dobrze, ABY Nie ma zakończenia. " 



"Świat Się zmienia, Ze światem zmienia sie Życie 
Raz zart łatwiej, Raz gorzej, Raz niżej, Raz wyzej "




Ale przychodzi Dzień KIEDY przestajesz przejmować Się Tym Mówią, wspólnie Inni Tylko doceniasz Siebie Takım jaki jestes


Jeśli nie nie doceniasz Tego co masz, ABY NIE bedziesz bardziej, jeśli Szczęśliwy nawet mial TEGO DWA bedziesz Razy więcej.



Który cytat ci Się najbardziej spodobał mi Dlaczego? : D 









Mamy WAKACJE lato trzeba poszukać fajnego bikini prawda? Ostatnio przeglądałam stroje kąpielowe na Stronie   ZNU  ;) SA Świętne PROMOCJE mozna zakupić atrakcyjnej mody strój Sama korzystam z oo Cenię Promocji i mam dostępnej zamiar zamówić sobie bikini w. Powiem wam ZE JEST W CZYM wybierać ï ciężko mi wybrać Moze mi pomożecie? Przygotowałam specjalnie dla Byl Wisthlist. 

Co sądzicie o strojach kąpielowych Który

 WAM SIE najbardziej spodobał? podobają 

WAM Się? :)


WSZYSTKIE DOSTĘPNE bikini w Promocji możecie znaleźć pod TYM linkiem pod TUTAJ KLIK




Przygotowałam dla Byl rowniez w Między czasie lista zyczen Z mojego ukochanego sklepu Dresslink Maja Święte Rzeczy. :) 
Zapraszam na stronę možné znajdziesz coś dla Siebie. :) Specjalnie dla Jak wam pokaze był wyglądają w rzeczywistości ciuchy Jakość ubrań żart naprawde Wysokiej.



    1 klikniesz?         2 klikniesz?     




Sukienka klikniesz?




Naszyjnik klikniesz?


Jeansy klikniesz?


Kurta klikniesz?


Bardzo był PROSZĘ o Szczere poklikanie w KLIKI się dla Mnie naprawdę Bardzo Ważne, Jeśli mogę w jakiś sposób Się do napisz odwdzięczyć na pewno do zrobię pozdrawiam. :)  

44 komentarze:

  1. Ten drugi zdecydowanie lepszy *,* bardzo fajny post. Mi osobiscie najbradziej spodobal, sie ostatni cytat. I mam pytanie gdzie przerobilas te swoje zdjecia??? Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę właśnie chyba bardziej mi się podoba ten różowy :) Jeśli chodzi o przerobienie zdjęci to na stronie http://www.pizap.com/ ale oczywiście dodałam kilka ulepszeń od siebie. Pozdrawiam cię kochana. :)

      Usuń
  2. fajny post :) i się podoba 3 cytat :) rózowe bikini lepsze :)

    Zapraszam do mnie http://classyandwell-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, pozytywny post. ;)
    Niektóre kostiumy naprawdę super, a u mnie właśnie czas na nowy więc trzeba coś pomyśleć. ;p
    Jeśli chodzi o te dwa, to różowy wydaje mi się ciekawszy.
    pati-testuje.blogspot.com

    PS. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kursor myszki robi mi smaka, zapraszam do siebie, http://www.krystianwotjowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. Mi bardziej podoba się różowy strój kąpielowy.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stroje kąpielowe ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kliknięte
    wspolna obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cytat z zakończeniem jakoś do mnie przemawia :)

    niebieski *.*

    zapraszam :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne te stroje :) kochana musisz sama do nich napisać - ja tak zrobiłam :) Wtedy przypiszą do ciebie osobę odpowiedzialną za współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywność jest bardzo ważna, ładne stroje :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne cytaty :) Przedostatni najbardziej przypadł mi do gustu ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę świetny motywujący post :)
    cytaty super ^^ inspirujące :)
    i świetna wish lista, wszystkie kostiumy są super
    mam taki pomarańczowy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super motywujące cytayty! A stroje wszystkie piękne!! <3

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! <3 ZAPRASZAM

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie motywacje są bardzo potrzebne każdemu ;) Warto przypominać sobie o takich rzeczach . Poklikałam i mam nadzieję, że pomogłam ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za pomoc obserwuję :)

      Usuń
  15. Super motywacje! :)

    http://black-heart-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne cytaty bardzo motywujące :)
    Poklikałam w linki
    Ja już obserwuje teraz ty
    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/2015/07/q.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poklikanie w linki kochana zaraz zaobserwuję . :D Miłego dnia,

      Usuń
  17. Świetne ubrania ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam :) odwdzięczysz się u mnie tym samym? :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog, pozytywnie nakręcający :)
    Pytałaś o obs/obs, ja już, liczę że zrobisz to samo :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie się podoba najbardziej ten cały jasnoróżowy kostium :)
    czytając twoją notkę miałam wrażenie, że również ostatnio czytałaś "papierowe miasta" hahah
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam "papierowe miasta" :) Ale właśnie obejrzałam zwiastun filmu i zapowiada się ciekawie na pewno obejrzę film pozdrawiam. :)

      Usuń
  21. Świetne rzeczy wybrałaś, poklikałam :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Naszyjnik najlepszy *.* ! sama szukam czegoś podobnego ;P
    Zapraszam na Mój Blog -Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rzeczy, ten naszyjnik jest taki śliczny *.*

    obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne rzeczy, poklikałam w naszyjnik dwa razy, w ramosneskę też dwa i w szorty trzy razy :)
    Poklikasz u mnie też ? :)


    Długo Cię u mnie nie było! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne cytaty :)
    Śliczne rzeczy - poklikałam :)
    Pozdrawiam :*
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuje za kliki, ja również poklikałam ;>
    Co do stroju bardzo podobają mi się te dwa po prawej górnej stronie.
    klaudiaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Oczywiście poklikałam Ci w banery i linki :) Jeśli chcesz wspólną obserwacje to zaobserwuj naszego bloga i daj znać w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)

    zapraszam:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję!;)

    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jak dla mnie to pierwszy cytat najlepszy ♥
    wybrałaś świetne ubrania, poklikane wszystko ^^ obyś nawiązała współpracę <3
    i ceny po kolei:
    3,21$
    3,62$
    7,15$
    1,94$
    6,96$
    10,61$
    w zamian mogę liczyć na jeden klik w link w najnowszym wpisie? ♥
    +jakiś czas temu proponowałaś wzajemną obserwację - ja juuż Cię zaobserwowałam i liczę na rewanżyk :D
    buziaakii ♥♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. http://klauddfashion.blogspot.com/
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń