27 lipca 2015

SOUFELL & ZNU PACZKI :D

Moje miśki dziś wróciłam z  Zakopanego  niedawno się  rozpakowałam i ogarnęłam. Powinnam już iść spać  ale jak to ja nie mogłam się oprzeć pokusie i musiałam dla was nadpisać posta. Czuję , że się uzależniłam już hahaha. :) Gdy wróciłam do swojego domku przywitałam się z wszystkimi zwłaszcza z moim pieskiem Elenką .  Pierwsze  co rzuciło mi się w oczy to 5 dużych paczuszek dla mnie  nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam je rozpakowywać. Jestem bardzo zadowolona z rzeczy trochę ich dostałam. Najbardziej się ucieszyłam z plecaka który jest identyczny jak na zdjęciu oraz z biżuterii z srebra. Nie mogę wam wszystkiego pokazać w jednym poście bo jest tego trochę za dużo.. ale spokojnie już z moją koleżanką  Wiktorią umówiłam się że pojedziemy do  Grodźca
na małą sesje zdjęciowa. Nie mogę się doczekać. Niestety 2 rzeczy na mnie nie pasują no niestety nie znoszę tych chińskich rozmiarówek.  Zawsze liczę się z tym że coś może nie pasować.  Chinki są bardzo malutkie... no ale mam w planach sprzedać te ubrania, Wszystko jak zawsze jak najlepiej zapakowane szybka dostawa do domu ale to w następnym poście. Teraz przejdziemy do sklepu  z biżuterią SOUFELL jest to strona z przepiękną biżuterią wykonaną z srebra ale i nie tylko jest tu wysoki wybór.
Każda znajdzie tu coś dla siebie .  Na stronie można nawet zakupić pierścionek zaręczynowy w atrakcyjnej cenie,. Biżuteria jest wykonana bardzo staranie na wysokim poziomie wykonane z srebra. Ja miałam okazuję zamówić cudną bransoletkę i do tego 5 proszek. Bransoletka jest jak dla mnie świetna oryginalna  jeszcze takiej nie widziałam. Dla mnie to niesamowity prezent. Jeśli chcecie sprawić komuś prezent komuś bliskiemu. To zapraszam do zakupu zwłaszcza że jest wielka promocja - 75 %  Warto skorzystać. Co jeszcze mi się bardzo spodobało. Bardzo starannie zapakowana paczuszka. W uroczym białym firmowym pudełeczku zawiązany jasno,błękitną wstążeczką w kokardkę. Dodali jeszcze białą małą  torebeczkę widać że firma dba w 100 % o swoich klientów. Zapraszam do obejrzenia zdjęci.










 zapraszam do przeglądania strony.  SOUFELL




Tyle paczek dziś na mnie czekało !!!  <33 :) 


W dzisiejszym poście chciałam również wspomnieć o paczce od ZNU dostałam od nich prześliczne bikini które sama sobie wybrałam. Jest boskie oto zdjęcia, Jeśli spodobał wam się strój macie na ochotę na więcej .Serdecznie zapraszam was  poprzeglądajcie sobie  stroje kąpielowe dostępne na stronie ZNU tutaj 

26 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy wybrałas! :D Poklikane! ^^
    julia-skorupka.bloapot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,super bransoletka!! :-)) Czekam na kolejne posty, buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mam w planach dużo nowych postów, które pojawiają się już niebawem. Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  3. Przepiękna bransoletka :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne foteczki i blog tez piekny ;*
    zycze powodzenia w blogowaniu :)
    pozsrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzena. :)
      Również życzę powodzenia w dalszym blogowaniu.

      Usuń
  5. Piękna bransoletka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna bransoletka! *.*

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądają te zawieszki :3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, ile dostałaś paczek <3 :o
    Ja też dostałam taką bransoletkę, jest cudowna. Jeżeli chcesz zobaczyć jak wygląda moja bransoletka to zapraszam :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paczek jestem mega zadowolona pierwszy raz dostałam ich tak dużo w jednym czasie.
      Z chęcią zobaczę jak wygląda twoja bransoletka. Pozdrawiam. :***

      Usuń
  9. ostatnio widzę, że co trzecia blogerka dostaje ten prezent od soufeel, jeśli chodzi o sam tekst napisany to masz dosyć dużo powtórzeń i chyba musisz popracować nad przecinkami itp.
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ostatnio dużo blogerek współpracuje z soufeel. Przepraszam za powtarzające się słowa i brak przecinków, ale pisałam posta późnym wieczorem. Byłam trochę zmęczona podróżą. Oczy mi się zamykały i nie zwróciłam uwagi zaraz wszystko poprawie. Pozdrawiam serdecznie Nicole.

      Usuń
  10. Świetne bikini i bransoletka, poklikano ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta Twoja bransoletka - sama czekam na swoją przesyłkę od tej firmy :))
    PS. Ile paczek - szał! Kto z nas nie chciałby tylu otrzymać! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bikini rewelacyjne, bardzo modne i wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Jestem bardzo zadowolona z bikini. :)

      Usuń
  13. świetne bikini
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna bransoletka i bikini, aż poprzeglądam sobie ten sklep :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko świetne ;')
    http://anjax123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny strój ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ta branzoletka jest prześliczna, a strój jak cudowny *-* Zapraszam do siebie :) http://bogwilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny strój kąpielowy <3

    Zapraszam do mnie na nowy post wakacyjny. Tym razem w stylu boho ;)
    http://aliceeprincess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nicole,przepiękna bransoletka ;)
    Mam prośbę,podałabyś mi adres e-mail do ZNU? :)

    Mam nadzieję,że pomożesz,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń