30 lipca 2015

Stylizacja z Dresslink.

Od rana  na nogach jestem , trochę zmęczona  marzę tylko o kąpieli i łóżku. Spotkałam się dziś z moją przyjaciółką Wiktorią tym razem ona robiła za mojego fotografa, z racji tego że mieszka w Grodźcu postanowiliśmy że porobimy zdjęcia u niej. W ostatnim czasie przyszło do mnie dużo paczek, w tym znalazła się paczka od mojego ukochanego sklepu Dresslink. Z paczuszki jestem megaaa zadowolona. Wszystko pasuje i jest identyczne jak na zdjęciach. Co zamówiłam. ? Białą bluzkę z nadrukiem bardzo mi się spodobała już od dłuższego czasu na nią polowałam , poza tym  uwielbiam czerń i biel.  Kolejną rzeczą był piękny,ciekawy naszyjnik oraz skórzany plecak. Zamówiłam ,go z myślą o szkole. Z plecaczka jestem najbardziej zadowolona.  Łącznie dostałam 3 rzeczy. Postanowiłam zrobić z tego stylizację, Mi się podoba mam nadzieję że wam też wpadanie w oko. Wiktoria narobiła trochę tych zdjęci,, więc macie dużo do oglądania, Jako fotograf siwienie się spisuje , więc na pewno jeszcze ją wykorzystam do robienia zdjęci, :D Mamy już plany na kolejną sesje nad rzeczką zapowiada się  ciekawie.   Myślę ,że co poniektórzy zauważyli że zmieniłam kolor włosów na blond. Co myślicie, ?  Ten dzień minął mi naprawdę fajnie oby więcej takich. :)  Zostawiam was z moją listą życzeń z sklepu Dresslink proszę was bardzo o poklikanie. Jak się domyślacie to dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję że mi pomożecie odwdzięczam się jak mogę.  Pozdrawiam was miśki do następnego postu Nicole. :* 
















































 Mój fotograf  Wiktoria   :**





A to  rzeczy które zamówiłam z strony, Możecie sobie porównać jak co wygląda w rzeczywistości proszę o poklikanie ale szczere,

                                                              klik       klik     klik  



Jeszcze  chciałabym pokazać Wam moją małą Wishlist (lista życzeń) ze sklepu Dresslink

Wybrałam ciuchy które mi najbardziej przypadły do gustu, mam nadzieję że wam też się podobają. Jest to sklep zagraniczny, ale kontakt z nimi jest bezproblemowy ;-) Pod każdym ubraniem zobaczycie napis klik i pod tym napisem znajdują się dokładne informacje na temat danej rzeczy i cena ;-) 
Liczę na wasze szczere kliknięcia,możecie podać ceny ubrań za każdy klik i podanie ceny odwdzięczam się., Z góry dziękuję kochani.


                                                                    klik   klik   klik  




                                                                          klik     klik     klik  ♥ 

48 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia + poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna stylizacja :)
    Ładne zdjęcia :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjecia. Myślałam, że te skrzydła to Twoje hahah ;D
    Poklikane :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, zwłaszcza ze skrzydłami ♥
    Poklikałam, poklikałabyś u mnie w linki? :*
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki? :)
    http://dusiiiak.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane, pierwsze zdjęcie bardzo fajne :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia *-* poklikałam

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia wyszły całkiem ciekawie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna sesja i tło :) Poklikałam w linki :)
    US$ 6.20
    US$ 5.28
    US$ 2.98
    US$ 7.68
    US$ 6.19
    Będę wdzieczna jesli poklikasz tez u mnie w linki :) Bradzo mi na tym zalezy :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana jesteś najlepsza bardzo mi pomogłaś. Oczywiście z przyjemnością się odwdzięczę i również poklikam u ciebie. Musimy sobie wzajemnie pomagać. :D

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia a miejsce daje dużo możliwości
    Pozdrawiam,Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miejsce na zdjęcia : )

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również współpracuję z firmą Dresslink, właśnie czekam na paczkę od nich :)
    Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście poklikałam u Ciebie, mam nadzieję że pomogłam<3

      Usuń
    2. Bardzo pomogłaś,kochana dziękuję również ci poklikałam.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Czadowa stylizacja, a zdjęcia po prostu MEGA. Tło genialne pasuje do stylu jaki reprezentowałas. Extra
    PS : Cudna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za takie miłe słowa kochana. :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny jest ten top. Też mam zamiar sobie go kiedyś zamówić:) Poklikałam.

    Zapraszam do nas na MEGA WYPRZEDAŻ !! :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny plecaczek :)
    Obserwuje i licze na rewanż

    http://spaarklinglights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia, poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)

    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zawsze staram się odwdzięczać i dzięki za poklikanie. :D

      Usuń
  17. Poklikane!
    US$ 6.20
    US$ 5.28
    US$ 2.98
    US$ 7.68
    US$ 6.19
    Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka bardzo ładna :) Ogólnie podoba mi się ta idea zdjęć ze skrzydłami :)
    Klikam
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej przypadła mi do gustu bluzka :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia 'aniele' XD
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia i stylizacje ;P Bardzo fajne miejsce na robienie zdjęć ;) Poklikałam ;)
    Zapraszam na mojego bloga KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę udana sesja! Zdjęcia z tymi skrzydłami są świetne.
    kliknęłam w kilka linków ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdjęcie jest genialne! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję, liczę na rewanż.
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację , również obserwuję. :)

      Usuń
  26. Świetna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za poklikanie u mnie, wylosowałam Cię do paska bocznego na tydzień! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia genialne ! Bardzo pomysłowe ! :)
    http://ideasforday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mega zdjęcia, ja już czekam na następną sesję :)
    obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje za komentarz u mnie! Odwdzięczam się tym samym:)
    $4,29
    $3,03
    $7,70
    $2,98
    $5,28
    $6,20
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcie ze skrzydłami extra! :) Fajna stylizacja! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń