6 września 2015

Biżuteria od Borny pretty store

Mam dziś  dla was do pokazania paczkę od Born pretty store . Szła do mnie około dwóch tygodni. Nie czekałam tak długo.  Jestem bardzo zadowolona z biżuterii jest boska. !! Zamówiłam łącznie 5 rzeczy.
Jeśli  nie znacie jeszcze tej strony to serdecznie zapraszam. Znajdziecie tam  śliczną i oryginalną biżuterię w atrakcyjnej cenie ale i nie tylko , dostępne są również kosmetyki , akcesorię  do włosów , dodatki i wiele wiele innych. :)  Przejdę już do mojego zamówienia. Co zamówiłam. ?


Pierwszą rzeczą prezentującą się na zdjęciach jest czarna bransoletka. KLIK  Na stronie już widziałam ją od dłuższego czasu  dostępne są również na Allegro w różnych fasonach. .  Uwielbiam kolor czarny. Jestem z niej zadowolona. Bransoletka jest wygodna i do wszystkiego mi pasuję. Podoba mi się również to że jest złączona z kilkoma bransoletkami i razem tworzą całości.  Naprawdę świetnie to wygląda. Jeszcze lepiej prezentuję się na mojej dłoni. . POLECAM. !!




Drugą rzeczą z paczki był przepiękny złoty łańcuszek z  złotym trójkątem. Najbardziej jestem zadowolona właśnie z tego łańcuszka. Świetna jakości kosztował mnie jedynie 2.17 $  dolarów.
Jest dziewczęcy , delikatny i uroczy. Spodobał się również mojej mamie. :)  Wygląda jakby został wykonany z złota. Gorąco zapraszam do zakupu. Pokochałam ten łańcuszek.

$2.17 dolarów  KLIK   

Trzecią rzeczą był złoty pierścionek. Jest bardzo ciekawy a za razem oryginalny. Megaa mi się podoba. Taka  srebrna różyczka z listakimi. Również polecam, KLIK 




Czwarta rzecz to również złot łańcuszek ale w innym fasonie. Wygląda fajnie i ciekawie. Samoi oceńcie. ?  link do łańcuszka KLIK 




Piątą  rzeczą i ostatnią z paczki był taki mały można powiedzieć gadżet. Taki fajny długopis w kształcie szminki , pomadki , Bardzo zabawne i oryginalne. Zamówiłam go z myślą o szkole. Mi przysłali w kolorze niebieskim.  :D  KLIK

Mam dla was kochani - 10 % na zakupy w  sklepie .  Born Pretty Store okazja wystarczy tylko przy zamówieniu wpisać kod  NEKT10


Serdecznie wszystkich zapraszam na stronę Borny pretty store. Może znajdziecie coś dla siebie. ? Ceny są niskie i często są jakieś promocję. ZAPRASZAM... !!


Ale to nie koniec ... 

W dzisiejszym poście chciałam również wspomnieć 

o pewnym sklepie z  cudownymi piżamami.  Jest to polski sklep. Sensis 
Jest to sklep prowadzony na Facebooku. Właśnie niedawno dodali nową kolekcję 

 autumn/winter 2015/2016
 Piżamki są urocze. W atrakcyjnej cenie. Bardzo miła obsługa.  Sama mam z poprzedniej kolekcji. Koszulę od nich. Koszula jest bardzo wygodna wykonana z fajnego materiału.  Naprawdę polecam. !!! Zapraszam na stronę.

Sensis  !!





  Moja koszula z poprzedniej kolekcji  Sensis










Gorąco zapraszam do zakupu. Ceny korzystne. Czas zakupić sobie piżamkę na jesień / zima prawda ? :) 
A więc zapraszam na stronkę Sensis 

32 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa biżuteria :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i ładna ta biżuteria :)
    Nie słyszałam jeszcze o sklepie sensis muszę tam zajrzeć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieję że wpadniesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna biżuteria :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, poklikałam ;)
    Mogę prosić o kliknięcia? Staram się o współpracę :)
    Z góry dziękuję ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zajrzę na tą stronę, poza tym śliczne naszyjniki, bardzo mi sie podobają
    Mam pytanko poklikałabyś u mnie w linki? To moja 1 oferta współpracy i bardzo bym ci była za to wdzięczna ;) z góry dziękuję :*
    http://maandy1.blogspot.com/2015/09/oferta-wspopracydarmowe-zakupy-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Jak byś mogła, to zmień ten kursor. Niestety nim nie mogę kliknąć w link :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biżuteria, uwielbiam taki styl :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny ten złoty naszyjnik! Uczciwie poklikałam jedna z cen- $2.99

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/wear-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria. Naszyjnik jest świetny :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ten naszyjnik w kształcie trójkąta!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super trójkątowy naszyjnik! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik świetny! ♥ Haha, pomadka również! :D Cudowna :D
    http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/09/kratka-w-roli-gownej-wishlist-rosegal.html Bardzo proszę o kliknięcia!:) | Buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy :)
    Pytałaś o obserwację , zacznij :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: great proposals. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super post, i ciekawy blog
    zapraszam do mnie, szczególnie jeśli lubisz sportowe rzeczy, w najnowszym wpisie leginsy z adidasa, i jeśli chcesz to możemy zaobserwować się nawzajem:*
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo świetne naszyjniki!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo świetne naszyjniki!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo świetne naszyjniki!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super biżuteria, ale jednak najbardziej wpadł mi w oko ten długopis :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne naszyjniki;)
    Chętnie odwdzięczę się obserwacją ;)
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka cudowna biżuteria! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjeciowymi :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Mad Hatter":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna biżuteria, wszędzie poklikałam, potrzebuję tego samego :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy zamówiłaś, poklikane :) mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna biżuteria;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna ta biżuteria :D

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! :D
    Piękna biżuteria :)
    moze wspolna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny, ciekawy blog! Oby tak dalej.

    Zapraszam do mnie: www.lilious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog a te długopisy…..cudowne!
    zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://myawesomelifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń