1 października 2015

Welcome to Autumn

Witajcie. ! :**
           Oficjalnie zaczęła się nowa pora roku  Jesień. Czy ją lubię ? Pewnie że tak . !!

Jesień to przede wszystkim moje ulubiona pora roku . Emotikon heart cudowne barwy drzew, zapach powietrza, jesienne niebo, trawniki zasypane opadłymi liśćmi, ciepłe swetry i płaszcze, chłodne dni, wszechobecny spokój i ciszę towarzyszącą tej cudownej porze roku. Żadna inna nie równa się z jesienią. Lubię wtedy wygodnie rozsiąść się w fotelu z kubkiem pysznej herbaty, kotem na kolanach i rozkoszować się tym błogim stanem. Zapach powietrza i czerwono żółte liście. Emotikon heart Długie i chłodne wieczory spędzone z kawą i dobrą książką bądź filmem, kolory i szeleszczące liście, to, że niedługo będzie zima, dźwięk kropli deszczu które bębnią o dach, ciepłe swetry i oczywiście przytulanie, gdy jest zimno Jeszcze muszę wspomnieć że jesień kojarzy mi się bardzo z moim ukochanym świętem Halloween oo tak kocham to święto. Emotikon kiss Z tym kojarzy mi się jesień i przede wszystkim za to tak mocno ją kocham. Emotikon heart

A wy lubicie jesień , jeśli tak to dlaczego . ? 



Mam  dla was mały jesienny tag :*

Ulubiony lakier na jesień?

                                               Moim ulubionym kolorem na jesień jest pudrowy róż, delikatny , pastelowy.

                                                                     Co najbardziej lubisz pić w jesień?

                          Zdecydowanie coś ciepłego. Owocowa herbatka , lub gorące kakao , czekolada kisiel . :)

                                                                Ulubiona świeca zapachowa ? 

                          Szczerze mówiąc nie używam tak za bardzo świec zapachowych , ale jeśli już to jakieś świeży                                             , delikatny zapach najlepiej owocowy. :DD

                                                            Ulubione akcesoria na jesień?

                                        Akcesoria ? Poduszka wygodne kapcie hahaaha telefon i takie tam. ;)


                            Gdybyś poszła na impreze Halloween'owa za coś byś sie przebrała?

                            Hmmm w tamtym roku byłam przebrana  za zombie :D  
             A w tym roku przebrałabym się z chęcią za czarownicę hahaahhaaha. 

                                      Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?


                      Jesień ogólnie bardzo lubię  za ten piękny krajobraz i już w dzisiejszym poście wymieniłam co najbardziej lubię w jesieni. Pytanie czego nie lubię. ?  Zimnaa tego zimnego wiatru. Nie lubię tego że w czasie jesieni  jestem też często chora.  A kto lubi być chorym ?  No właśnie. :D Jeszcze nie lubię tego że szybko robi się ciemno. 









      Mój fotograf Oliwia :*****  dzięki za fajny dzień i zdjęcia.





Na dziś to już koniec mam nadzieję że post wam się spodobał. :) Co myślicie o zdjęciach . ?
Dziękuje wam kochani za 411 czytelników. Jeśli jesteś nowy koniecznie zaobserwuj aby być na bieżąco. A jeśli ci się podobało zostaw kom . :D  Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne.
Kocham was do następnego posty. :*** Nicole

Moje motto. "Kiedy zamienisz negatywne myśl na pozytywne-zaczniesz mieć pozytywne rezultaty".♥"





33 komentarze:

  1. Uwielbiam owocowe herbatki :) (Najlepiej malinowe)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za jesienią ze względu na częsty deszcz :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli jesień jest ciepła i słoneczna to tak, ale jak zaczyna padać to już niezbyt..
    wolę wiosnę ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jesień ma swoje plusy i minusy, bardzo ładne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić tą bluzke jest super :)
    Obs/Obs?
    http://awesomephotographic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Tagi! A najlepsze w nich jest to, że kazde są zupełnie inne!

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię jesień, jest piękna !

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag i ładne zdjęcia! Ja uwielbiam jesień!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpię jesieni, gdyby byla taka, jak pokazują ją na obrazkach czy filmach, to była bym jeszcze w stanie ją zaakceptować, a niestety u nas raczej jest to chlapa, ciapa i deszcz grrrr :/

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/
    Ramonka baaardzo mi się podoba <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie szortów i bluzki w nowym poście oraz baner Shainside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku dziękuję za taki miły komentarz ja poprostu mam taki styl, ciesze się że ci się podoba. Kochana oczywiście poklikam ci.

      Usuń
  10. bardzo fajne pytania/odpowiedzi, ja tez lubię jesień za te kolorki *-*
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie przepadam za jesienią ;/

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduszka i kapcie to ZYCIE !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. O, jesień jest rzeczywiście bardzo piękną porą roku, ja też ją lubię. Głównie za to, że nie ma już nieznośnych upałów i jest pięknie kolorowo. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś za jesienią nie przepadałam. Od jakiegoś czasu to się zmieniło :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja odwrotnie, nie lubię jesieni ;/ za to sweterki i ciepłe kapcie wieczorami.. mmmm niebo <3
    http://nieidealnaksiezniczka.blogspot.com/ obserwuję i zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny tag, lubię takie klimatyczne posty -> choć za jesienią nie przepadam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna bluzka :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega fotki ! + Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję, teraz czekam tylko na twój ruch ;)
    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię jesień za kolory, nie lubię za zimno i deszcz :/ Ładne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię jesień tylko gdy na polu świeci słońce ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście również lubię jesień. Owocowe herbatki pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również bardzo kocham jesień, czuję wtedy jakiś wspaniały klimat, który mi trudno opisać, cudne zdjęcia i też kocham oglądać filmy halloween'owe. :)
    zapraszam nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię jesień, można zrobić ładne zdjęcia *.* oczywiście ten klimat, że to już jesień i kakałko można pić i oglądać serial :))

    Zapraszam by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie ciagle na jesieni handra dopada co strasznie mnie wkurza "/
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja kocham jesien! za cieple herbaty, za zimne wieczore spedzone w domu, za chodniki uslane liscmi, za czytanie ksiazek pod kocem <3
    pozdrawiam cieplo, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię jesień, ale nie aż tak jak lato. Super fotki. Świetnie wyglądasz, tak na mój styl, bo często tak chodzę. Fajny tag :D Podobnie bym odpowiedziała. Co do obs, to zacznij i daj znać :)
    U mnie nowy post, poklikasz w link?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na halloween chciałabym się przebrać za wampira haha :*

    Mogłabyś poklikać u mnie? ♥
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń