7 listopada 2015

Problem. ? Nie wyzwanie. !

" Usuń  ze swojego słownictwa  słowo "  problem  "  i zastąp je słowem  " wyzwanie "
Nagle życie staje się bardziej interesujące , ciekawe , podniecające. :)  Czy dam radę ?, czy podołam wyzwaniu . ?  .. Działaj nie marudź pozytywne nastawienie to podstawa. !!  Na pewno każdy z nas  chciałby coś w sobie w swoim życiu zmienić ,więc po prostu to zróbmy.  Nie wyjdzie nam trudno.
Satysfakcja z tego że próbowaliśmy i się nie podaliśmy daje moc do dalszego działania.
Myślę , że są nam czasem potrzebne takie pozytywne słowa które podnoszą na duchu. Wywołują u nas chęci zmiany.  Właśnie taki miał cel dzisiejszy, krótki  wpis.  Zainspirował mnie cytat francuskiego pisarza. Alberta Camusa..
Jeśli interesuję was co u mnie. ? To jak na razie wszystko się dobrze układa. Jestem szczęśliwa
spotkałam dziś osobę na której mi zależy. Miło spędziłam dzisiejszy dzień.
Och .. kocham ten jesienny klimat, Myślę , że zdjęcia choć trochę uwieczniły ten piękny jesienny krajobraz.  Sami  to oceńcie  . :)

W między czasie doszła do mnie 2 paczka od firmy Yoins  jestem bardzo zadowolona. Nie wiem czemu ale moje zamówienie podzieliło się na dwie paczki.  Ale powiem wam że czekałam nie az tak długo na  moje zamówienie.  Jestem  naprawdę bardzo zadowolona z obsługi , ponieważ rzeczy zostały zapakowane bardzo staranie i rzetelnie każda   rzecz osobno  w firmowych torebeczkach  z zamkiem.  Wszystko naprawdę  porządnie zapakowane to duży plus jak dla mnie. Ubrania posiadają firmowe metki ubrań       Yoins.   .
Co zamówiłam . ? Boyfrendy  klik  szary crop top  klik  i czerwone rękawiczki klik .
Zapraszam do obejrzenia  mojej stylizacji.

























Moi kochani bardzo proszę was o uczciwe klikanie. !! Możecie podać cenę.
Z pośród osób które uczciwie poklikają. 


Wylosuję 5 blogów, które spełnią ten warunek i dodam link do ich bloga w następnym poście. Resztę na pewno odwiedzę, a najciekawsze zaobserwuję :) Możecie też klikać w baner. Niby nic a wiele znaczy. Mogę się również odwdzięczyć za kliknięcia u Was. A więc do dzieła :)
Pamiętajcie podajcie ceny  !! :D



                                                  klik                       klik 





                                                                       


                                                                           klik       klik 






                                                                 
                                             







56 komentarzy:

  1. Kochana kliknęłam w 4 pierwsze linki, powodzenia :*
    Mogłabym liczyć na rewanż u mnie w najnowszym poście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i bardzo ładne zdjęcia! Poklikałam :)
    Zapraszam na mój blog i jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem to daj mi znać :)
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, wszystko zależy od naszego podejścia i nastawienia, jeśli z góry założymy że się nie uda to mamy marne szanse że będzie odwrotnie :) ładne zdjęcia :)

    a co do cen to : zł97.91, zł97.91, zł114.26, zł65.21, zł106.09 :)

    http://kejtx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam, super rzeczy wybrałaś. Szczególnie wpadła mi w oko bluza z napisem: I woke up like this. :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, to o wiele lepiej brzmi. Wszystko zależy od naszego podejścia!
    Ładne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję tak zrobić! Poklikałam :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie trafilam na Twoj blog przypadkiem, znalazlam go w komentarzu postu Lucy ♥
    Twoj blog jest bardzo ciekawy, z przyjemnoscia poczytam wiecej!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam.. nie sądziłam że te ceny są tak spore jak na sieć internetową: ok. 100 zł, 60 zł -spodnie itd..
    Bardzo ci gratuluję i trzymam kciuki aby ci się udało!
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikalam, niestety cen nie podam, ponieważ jestem na telefonie i szczerze, jakoś mi się nie chce. Powodzenia ci życzę i trzymam kciuki! Mam nadzieję, że ci się uda i życzę też sobie abym kiedyś sama miała okazję z jakąś firma współpracować..
    headintheclouuuds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam osoby z takim pozytywnym nastawieniem ;) Nie ma problemów, których nie damy rady przezwyciężyć!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozytywne nastawienie jest najważniejsze. Nie ma rzeczy niemożliwych.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://vaaleriab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetny wygląd bloga i posty sa interesujące! Spodnie super (mam podobne :D)
    Może wspólna obs? Daj znać u mnie!
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post, pierwszy raz się z takim spotkałam! :) Super napisanie i faktycznie, od teraz myślę inaczej, nie ma problemu, jest wyzwanie!
    Ładne zdjęcia.

    Zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :***
      Cieszę się . że się podoba.
      Dokładnie nie ma problemu, jest wyzwanie!

      Usuń
  15. Great post !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza w truskawki - cudo ;) no i ogólnie post świetnie napisany ;)

    http://makeupbyniesia.blogspot.com/2015/11/moj-codzinny-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam w każdy link 3 razy, ceny:105.40 97.28 97.28 113.52 64.78 :)
    Post bardzo fajny :) Zapraszam do mnie
    http://kin-ga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta bluzka w truskawki najbardziej w moim stylu :)
    Poklikane i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia!
    Oczywiście poklikałam :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja! Poklikałam. ;)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie ^^
    poklikasz u mnie w nowym poscie?^^
    Odwdziecze sie ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia:) ciekawy post:) spróbuję;)
    Patricia7777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza stylizacja przypadła mi do gustu :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Pytałaś o obserwacje ja już zaobserwowalam :)
    1 stylizacja najładniejsza :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytałaś o obserwacje ja już zaobserwowalam :)
    1 stylizacja najładniejsza :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z Tobą. Pozytywne nastawienie to jeden klucz do sukcesu! :)
    Napisałam już w e-mailu email do cndirect, o który prosilaś :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Tobą, jeśli zastąpimy słowo problem może zaczniemy inaczej patrzeć na świat. :) Świetna stylizacja i zdjęcia. Masz cudowne włosy, zazdroszczę! Ceny: zł96.56, zł104.62, zł96.56, zł112.68, zł64.30.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają spodnie z pierwszego zdjęcia. Od dawna na takie poluję. Poklikane :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz :)
    poklikane
    klikniesz w link do płaszcza u mnie ? :)
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great outfit and beautiful pictures Nicole,!XOXO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post and look!
    kisses!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Qué fotos tan bonitas! Los looks son ideales.
    www.caprichosasyconsentidas.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Greetings.
      Have a great din .

      Usuń
  34. Ładne zdjęcia, a co do linków to oczywiście poklikane :)) Ceny: zł96.56, zł104.62, zł96.56, zł112.68, zł64.30.

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne graffiti :) Dobrze, że jesteś zadowolona z zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia <3.
    Poklikasz u mnie w ostatnim poście?Z góry dziękuję <3.
    Jeżeli spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pytałaś o wspólną obserwację - zaobserwuj, ja się odwdzieczę. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia ♥
    Poklikałam : zł96.56, zł104.62, zł96.56, zł112.68, zł64.30

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia! :)
    Poklikałam we wszystkie kliki ;)
    Obserwuje ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na ciebie :)
    Świetny blog, poklikałam! ;)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzeba mieć pozytywne nastawienie! :)
    Ciekawie napisane!

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful in all the photos !!

    http://www.memoriesapril.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikane :) Świetne ubrania, a bluza która masz na sobie - mega!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia, a do tego bardzo mądre słowa na początku postu! Jednak nie wiem czemu, ale w wersji na telefon (nie wiem jak na komputerze) spacja jest przed przecinkiem, a nie za i to trochę kłuje w oczy ;)
    Linki poklikane, rzeczy są śliczne tylko szkoda że ich cena to prawie 100 złotych i powyżej :( Chociaż wspaniała bluza I woke up line this (you flawless, ladies, tell them) jest już w bardziej przystępnej cenie, może się nawet skuszę :D
    queen-j-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń