13 grudnia 2015

Coraz bliżej święta.

Jak wiadomo zbliżają się wielkimi krokami święta. Zaczyna  się ta świąteczna gorączka szaleństwa  ,
 kocham ten klimat. Wszystko wydaję się piękniejsze w czasie świąt.  Nie mogę się doczekać , aż zacznę ubierać choinkę.  ::** Abyście mogli poczuwać ten cudowny  świąteczny klimat przygotowałam  dla was dawkę inspiracji . A wy lubicie święta .?  Mam dla was jeszcze w zanadrzu mały świąteczny tag.  Zaczynajmy ..  :)





TAG: Gotowa na Święta!


Pytania: 

*1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?*


Zdecydowanie Kevin sam w domu to  już tradycja w  Polsce heeh . :D


*2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?*

Ochh ciężko mi wybrać jeden  .. ale jest to na pewno biel czerwień i czerń :)

*3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?*

Hmm zależy od samopoczucia od tego czy jestem zdrowa i mam ochotę.  Ale przeważnie staram się ubierać świątecznie.   Gdy przychodzi czasz kolacji wigilijnej zawsze muszę wyglądać odpowiednio. 

*5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?* 

Nie mogę się zawsze powstrzymać i prezenty otwieram rano . :**

*6 Co lubisz robić w przerwie świątecznej?*

Odpoczywam leniuchuje haha relaksuje się razem z filmem czy dobrą książką.  Spędzam czas z rodziną i znajomymi.  :)

 * 7 Ulubiona świąteczna potrawa?*

Zupa pieczarkowa mojej babci hehee :D



                                                            !!      INSPIRACJE !!









Na koniec poproszę was bardzoo o to abyście mi pomogli w zbieraniu kliknięci dla  Wholesalebuying i Cndirect.



     klik                   klik 





          klik             klik 



         klik          klik 






Poklikacie ?  :)Podajcie ceny :****


49 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam święta ;) hah Kevin to tradycja, fakt.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie mogę się doczekać <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swieta bez Kevina są świętami straconymi ;)

    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Przecudne zdj <3
    poklikałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny świąteczny tag ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag! :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tego , typu posty :)
    A co do bloga, bardzo ładnie piszesz blog jest przejrzysty a taki być powinien.
    http://paulinesqaablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kliknęłam, wszędzie te świąteczne klimaty, a ja się nie mogę śniegu doczekać XD
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne inspiracje!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczne paznokcie wyglądają przeuroczo awww <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Święta. Już nie mogę się doczekać :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag! Ja też uwielbiam święta i już od miesiąca odliczam dni do wigilii :D Wybrałaś świetne inspiracje :) A co do ubrań to wszystko poklikałam i byłoby mi miło gdybyś poklikała również u mnie :*
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)
    Dodałam do obserwowanych ;*
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje :) A szczególnie choinka cudna *.*
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczną dziewczyną, a świąteczny tag bardzo przyjemnie się czytało. Piękne inspiracje, wraz z kolędami, które aktualnie słucham, idealnie mnie wprowadziły w świąteczny nastrój :)

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post :) Wanna follow each other?

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sukienki wygladaja na tobie *,* Dzieki tym inspiracja az poczulam swieta *,* Tez nie moge sie doczekac tym bardziej pieczenia pierniczkow z babcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam tutaj -> vicky-vicky00.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tą czarną kupuję. :***
      Cieszę się , że poczułaś ten piękny świąteczny klimat. <33
      Pozdrawiam ciepło Victoria :)

      Usuń
  19. Ale jesteś śliczna! :)
    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło takie komentarze czytać haah dziękuję Magdalenko :** i pozdrawiam. :)

      Usuń
  20. Śliczna dziewczyna z ciebie;)
    podoba mi się twój blog;)
    zapraszam w wolnej chwili ;):*

    OdpowiedzUsuń
  21. te schody obłożone lampeczkami wyglądają świetnie ! To prawda, święta to magiczny czas i klimat ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Kevina! Najlepszy świąteczny film :D
    Fajny tag ;))
    Jesteś mega śliczna <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam haha Kevin to podstawa w święta.:**
      Dziękuję :)

      Usuń
  23. Cudowne inspiracje !

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful and perfect! I follow you blog #471, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wygladasz, linki poklikane :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super :)
    http://natalee01.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. wesołych świąt :) naprawdę masz bardzo fajnego bloga i bardzo mi się on podoba :* obserwuje :) jeśli tobie podoba się mój blog zaobserwuj mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tag! Oraz sukienka!
    Tak kevin to podstawa polskiej wigilii no nie? <3
    Życzę ci Wesołych świąt! ♥
    KONKURS! WYGRAJ ŚWIĄTECZNĄ PACZKĘ!

    OdpowiedzUsuń
  29. a to są w ogóle osoby, które nie lubią świąt? o.O
    śliczna jesteś *.* a tag bardzo klimatyczny :)
    ja też zazwyczaj leniuchuję hihi :)
    i jak dla mnie przy wigilijnym stole zawsze trzeba być elegancko! :D
    Pozdrawiam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna jest tak sukienka! ♥ Ja zawsze wieczorem jak już wszyscy przywiozą prezenty :D.
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :))).
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW masz super figure! Te sukienki wrecz promienieja na tobie! Zazdroszcze! Fajny tag, szkoda ze odkrylam go tak pozno :( No coz przechowam go i zrobie za rok :D Od czego sa wkoncu tagi? :D

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie miłe komentarze. :)
      Dzięki miło :***
      Na pewno do ciebie wpadnę pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  33. Patrząc na zdjęcia paznokci, jakie mnóstwo osób wrzuca na blogi dziękuję Bogu za hybrydy :P Ja w przypadku robienia sobie paznokci jestem klasycznym antytalentem, brak mi przede wszystkim cierpliwości (szczególnie przy schnięciu lakieru, bo nagle mam tyyyle do roboty! :P )

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczne inspiracje!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że na zdjęciach tak niewiele się uśmiechasz.
    Tag bardzo spoko, a inspiracje zawsze dobre! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    Pozdrawiam,
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I tobie też wszystkiego dobrego! Więcej uśmiechu kochana ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń