3 stycznia 2016

Załóż to.


Witam ciepło kochani.
Jak wspomniałam w poprzednim poście niedawno wygrałam współpracę z sklepem ZAŁÓŻ TO
Paczka przyszła  do mnie bardzo szybko w ciągu 1-2 dni.  Już na wstępie wam powiem , że obsługa bardzo miła , a dostawa bardzo szybka ubrania starannie zapakowane. Jeśli chodzi o same ubrania są megaa !!
Świetna jakości ubrania bardzo wygodne. Sklep internetowy  Załóż  to jest sklepem, który powstał z myślą o wszystkich, którzy  lubią wyróżniać się  z tłumu.  Jeśli jesteś osobą, która lubi być zauważana, albo chcesz dodać sobie pewności za pomocą modnego ubrania zapraszam na stronę.   Możesz być od czapki, poprzez t-shirty i legginsy, aż po skarpetki- oryginalny. Uwielbiam takie ubrania.  Lubię wyróżniać się z tłumu ubrania z tej sieciówki mi to właśnie umożliwiają. Polecam gorąco zwłaszcza , że jest to polska firma. Ceny są bardzo atrakcyjne a na stronie często pojawiają się różne promocję i konkursy. Zapraszam na fanpage.

















38 komentarzy:

  1. Piękna jest ta pierwsza bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz! Gratuluję :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym sklepie... Ładnie w tych rzeczach wyglądasz! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mam sporo od nich ciuchówi lubię: ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ciuchy są świetne! Nic dziwnego, że tak pozytywnie o nich piszesz. Najbardziej podoba mi się bluza... genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym sklepie, ale świetne ciuchy ci z niego przyszły:3 fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat Twój zestaw nie przypadł mi do gustu to nie mój gust ale u Ciebie bardzo fajnie się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

  9. ładny zestaw, podoba mi się :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ciuszki :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze się, że pomimo ponurej pogody, Ty zdecydowalas się jeszcze na tak wyraźne i zdecydowane kolory, których niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr

    Też lubię wyróżniać się z tłumu- w koncu po to jesteśmy blogerkami, aby przecierać szlaki :) hehe
    Super wyglądasz ! :) jest moc ! :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy coś wspólnego . :)
      Pogoda się ostatnio zepsuła ale dałam radę hahah wszystko dla was.
      Bardzo dziękuję za długi i miły komentarz.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Obserwuje ! <3
    Blog fantastyczny ! ;*
    Zdjęcia są po prostu genialne ! :O
    Suuper bloog! :*
    A poniżej mój blog:
    http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :) Obserwuje, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła ;))

    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja średnio lubię ubrania tak rzucające się w oczy :) Ale po przeglądnięciu ich stronki, myślę że wybrałabym coś dla siebie. Pozdrawiam, zostawiam obserwację i jeśli ci się spodoba u mnie namawiam do tego samego. foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look. podoba mi się ten fason oraz dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne te bluzy :) i gratulacje współpracy :D

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej firmie :)
    Ma świetny asortyment. Świetna bluza !
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Maja świetny asortyment :D


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się leginsy. :)
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się ok :)

    Zapraszam :)
    xmeand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie świetne legginsy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne bluzy :D

    zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrowienia Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczy zupełnie nie w moim stylu, ale ważne że tobie się podobają :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, ale szybko przyszła *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super bluza z flamingami ;)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super legginsy. :-)
    Zapraszam na mojego bloga: http://www.ciekawostkiturystyczne.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze raz baaardzo gratuluję :*
    Bardzo fajne stylówki :)
    Bluza i leginsy *.*
    Dasz mi? XD
    Żarcik xD Bardzo fajny post :*
    Czekam na kolejny ;*
    I zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy sklep :) Nawiązałaś z nimi jednorazowa czy długoterminowa wspólpracę? :D


    Zapraszam! www.sszuminska.blogspot.com <--- blog modowy i urodowy :)

    OdpowiedzUsuń