25 lipca 2016

Zakupy w Zaful

Szczerzę mówiąc myślałam , że ten post nie pojawi się na moim blogu a tu proszę niespodzianka. :)
Więc może wszystko od początku.. To wszystko zaczęło się tak , że firma www.zaful.com
Napisała do mnie z propozycją współpracy. Pomyślałam czemu się nie zgodzić uwielbiam współpracę , zwłaszcza,gdy wcześniej oglądałam ubrania z tego sklepu i bardzo przypadły mi do gustu.
Byłam bardzo szczęśliwa naładowana pozytywną energią i już nie mogłam się doczekać kiedy paczuszka już u mnie będzie a tu czekam i czekam i czekam i nic.. martwa cisza :D
Trochę się ,już denerwowałam co jest grane.?  Sprawdzam link śledzenia ,patrzę gdzie dokładnie moja paczka się znajduję a tutaj piszę mi , że już w Polsce to już taka wielka radość super w końcu.
Lecz jednak nie schodzę na dół a tu napis paczka zatrzymana przez Urząd Celny w Zabrzu.
Tak szczerze do dziś nie wiem czemu paczka została zatrzymana. Zamawiam ubrania z zagranicy już od dłuższego czasu i pierwszy raz spotykam się z tym ,że paczkę zatrzymuje mi urząd no nie ukrywam byłam bardzo wściekła. Zaczęłam nawet,trochę czytać o tym w necie może ktoś miał też podobny problem a tu patrzę i widzę ,że dziewczyny też tak miały i dosyć często takie wydarzenia mają miejsca pisały tam ,że czasem się nawet płaci dodatkowo jakieś odsetki, dodatkowe opłaty cal to byłam jeszcze bardziej załamana zwłaszcza , że paczka z zagranicy i tak myślę ile mi tu na liczą. Potem przychodzi mi pismo od Listonosza z Zabrze że oczekują moich danych kontaktowych oraz rachunku.faktury z zamówienia musiałam również dokładnie napisać co znajdowało się w mojej paczce. Trochę było z tym zamieszania i nerwów ale w ,końcu wysłałam im wszystkie  niezbędne potrzebne dokumenty.
Potem ponownie martwa cisza.... nic zero hahah i tak czekam,czekam myślę ,że to koniec i tej paczki już nie dostanę a tutaj - Puk puk .. Kto tam ? Kurier a ja takie zaskoczenie haahah :D
Ale muszę wam powiedzieć, że firma zachowała się bardzo profesjonalnie gdy napisałam o takiej sytuacji i że miała miejsce i dzieje się tak i tak bez problemu wysłali mi wszystkie rachunki,faktury z zamówienia nawet chcieli zapłacić dodatkową zapłatę jeśli Urząd by tego wymagał ale na szczęście nic nie musiałam dopłacać żadnych opłat.

Naprawdę strona internetowa bardzo w porządku i przy tym bardzo miły i trwały kontakt.
Jeśli mieliście podobne stacje historię z tym związane ,że paczki zostały wam zatrzymane to proszę napiszcie mi w komentarzu z chęcią po czytam w wolnej chwili jakie to wy mieliście przygody.
Już widzę ,że trochę się rozpisałam gratulację ,jeśli wciąż ze mną jesteś i mnie czytasz .:)
Nareszcie mogę zrobić zdjęcia w zamówionych przeze mnie ubraniach. Zamawiałam ubrania typowo z myślą o wakacjach. Pojechałam  z Wiktorią na zdjęcia nad wodę myślę , że fotki wyszły całkiem fajnie. Niestety, gdy wychodziłam z wody  chciałam założyć szorty  i za mocno pociągnęłam w pośpiechu za zamek i się rozwalił. Raczej się ich już nie da naprawić bardzo mi szkoda tych szortów może jakoś je uratuje.



Moje zamówienie   klik     klik     klik




Pod sumując naprawdę zachęcam was do zakupów na   www.zaful.com
Ubrania przyszyły dokładnie takie same jak z zdjęci nie mam żadnych zastrzeżeń. Ubrania przeze mnie zamówione są naprawdę dobrej jakości , gdyby ten głupi zamek od szortów ech,,
Ale koszulka jest wykonana z bardzo miłego mięciutkiego materiału,dzięki temu bardzo wygodnie się w niej czuje, Okulary to strzał w dziesiątkę są megaa  wykonane bardzo solidnie cena jest za nie bardzo niska, W paczce znajdował się również strój kąpielowy dwuczęściowy również super kolorystyka bardzo mi się podoba, Ale brakło czasu i nie miałam sobie jak zrobić w nim zdjęci zabrakło mi czasu,






Zapraszam na portale społecznościowe sklepu   Zaful :

Facebook

Pinterest

instagram

retailmenot

A teraz już , typowo na koniec bardzo was proszę o poklikanie w linki w mojej wisthliście. Umożliwi mi to dalszą kontynuację współpracy ,jeśli podasz ceny podlinkowanych ubrań zaobserwuję twojego bloga. :)
Z góry bardzo ciepło dziękuję :*
Miłego dnia. :)



          kurtka   bluzka   spodnie 





32 komentarze:

  1. bluzka i szorty super, uwielbiam takie z wysokim stanem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiechu brakuje na zdjęciach :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy zamówiłaś, spodenki mega ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy ! :D Bardzo letnie haha :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/2016/07/how-my-lazy-makeup-looks.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny strój kąpielowy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zamowiłam podobne spodenki :D
    poklikane
    mozesz poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję tych problemów z urzędem celnym, nigdy nie spotkałam się z czymś podobnym. Dobrze, że wszystko skończyło się tak jak powinno. :)
    Świetne zamówienie!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny strój kąpielowy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też współpracuje z tą firmą i jestem bardzo zadowolona :) Świetne ciuszki, poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się,że paczka doszła w końcu do ciebie. Wyobrażam sobie, ile stresu cię to kosztowało. Oczywiście pomogłam, kliknęłam zarówno w zamówione rzeczy, jak i te z wishlisty:
    kurtka $38.99
    bluzka $15.14
    spodnie $25.99
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia, takie typowo wakacyjne :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kostium! ;)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ojejku, co za historia :O mi jeszcze nigdy nie zatrzymali paczki, chyba... bo czekam na jedną jakieś dwa miesiące i jej nie ma :/ ale to chyba te firma jej jeszcze nie wysłała, bo inne blogerki również czekają.. nie każda współpraca jest warta czasu :)
    mało słyszałam o zaful, ale bardzo mi się spodobało to, jak się zachowali :)
    ale koteł *.* cudowny :) spodenki też fajne :P
    linki poklikane: kot - 8,82$; spodenki 14,49; okulary 5,39; kurtka 38,99; koszulka 15,14
    fajne ubranka mają, muszę jeszcze dokładniej przejrzeć ich asortyment :))
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuje za poklikanie w linki ♥
      Biorę udział w twojej rozdawajce :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. śliczne zdjęcia ;* Obserwuje i poklikałam :))

    POZDRAWIAM- wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaka świetna bluzka! :D
    Ja własnie czekam na paczkę od nich bo też niedawno zaproponowali mi współpracę i trochę pewnie też sobie na nią poczekam tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szorty są świetne ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe ubrania. Mnie najbardziej urzekła bluzeczka z motywem odwróconego kotka.

    Pozdrawiam, emiliamccurdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że Twoja paczka doszła i mogłaś stworzyć taką fajną, lekką letnią stylizację :) Moja paczka z chińskiej współpracy (z inną firmą) zaginęła w grudniu i do dziś jej nie otrzymałam... co więcej nie mogę się zalogować do nich na konto, więc nawet nie wiem co się z nią stało -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to współczuję ci naprawdę. :(
      Własnie zamawianie na takich chińskich stronkach to trochę jak gra w ciemno masakra.. Też miałam ,że nie mogłam się zalogować na stronę sklepu mimo,że miałam tam konto.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Super ten stój szkoda że nie masz zdjęć na sobie ;(
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka z kotkiem, boska! *.* A strój kąpielowy najlepszy jaki może byc

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście firma zachowała się bardzo w porządku :) Osobiście jeszcze nigdy mnie to nie spotkało, a ja również bardzo często kupuję przez internet. Mam nadzieję, że jesli moją paczkę kiedyś zatrzymają to też się to dobrze zakończy. ;) Spodenki najbardziej mi się podobają. :D

    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten strój kąpielowy! :)
    PS. klikam w linki i nic się nie otwiera :<
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, fajne zestawienia dobrałaś :)
    Suuper miejsce się wydaje być :)
    Zapraszam do mnie, miło będzie jeśli zechcesz skomentować, bądź wymienić się wspólną obserwacją ? :)

    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie.   https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm, tez ostatnio przyszła mi od nich paczka. Mam pytanie. Teraz muszę napisać o tym post, podlinkowac otrzymane rzeczy i przesłać do nich link mojego bloga? Pierwszy raz podejmuje taką współpracę wiec jeszcze nie wiem za bardzo o co w tym chodzi :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń