8 sierpnia 2016

Bajeczne sukienki na wyjątkowe okazje.


Ostatnio mam megaa dużo wolnego czasu dla siebie siedzę i się nudzę myślałam trochę nad moim nowym postem na blogu i do napisania go zainspirował mnie sklep  Suzhoudress  nadtrawiłam na niego przez przypadek klikając na reklamę i przesiedziałam na tej stronce kilka godzin poważnie hah:D
Każda z nas szuka idealnej sukienki na wybraną okazję na tej stronie znajdziesz najpiękniejsze sukienki jakie mogły powstać. Ostrzegam,jeśli wejdziesz na tą stronkę przesiedzisz na niej sporo czasu ciężko zdecydować się na jedną kreacje z tego sklepu ja mam duży problem i nie mogę zdecydować. Sklep ma naprawdę bogatą możliwość wyboru znajdziecie suknie  weselne na ślub lub dla druchen  ,wieczorowe na specjalną okazję , sukienki krótkie długie. Nawet są śliczne sukienki dla kobiet w ciąży oraz śliczne sukienki dla małych dziewczynek. W moich propozycjach,które widzicie po niżej skupiłam większą uwagę na sukienkach krótkich ,ponieważ nie mam za specjalnie żadnych okazji w których mogłabym się właśnie pojawić w długiej sukni. Wybrałam suknie,które najbardziej przybladły mi do gustu i w których z ogromną chęcią bym się gdzieś w nich zaprezentowała. :) Tak sobie właśnie myślę i zastanawiam się czy nie zamówić jakieś kreacji z tego sklepu. Więc pytanie do was moi kochani czytelnicy która sukienka najbardziej wam się podoba w jakim kolorze i dlaczego?
Piszcie mi w komentarzach będzie mi bardzo miło.



                                                     klik   klik    klik



                                                               klik   klik  




                                                                klik   klik    klik



                                                                          klik




                                                                           klik



                                                                            klik

                                                                      klik 













23 komentarze:

  1. Zachwycające te sukienki :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie piękne sukienki jak są na tej stronie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Są pieknę i oczywiscie poklikałam :)
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te suknie! Słyszałam o tej firmie, asortyment ma cudny :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sukienki, poklikane :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne sukienki :*
    Zapraszam do mnie- http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne ^^ każda ma swój urok i jest niepowtarzalna :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście piękne sukienki, jak dla księżniczki ^^
    Aż trudno zdecydować, która jest najpiękniejsza:)
    Kliknęłam w parę linków:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są te sukienki akurat szukamy sukienek w tym stylu. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne sukienki, wszystkie zachwycające i każdą bym chciała :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Długa różowa do ziemi jest cudna <3 nigdzie takiej nie widziałam, wygląda bajecznie *.*

    Cudny blog, obserwuję :***
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku *.* wybrałaś świetne sukienki ♥ wszystkie mnie zachwyciły *.*
    + brałaś udział w konkursie u mnie na blogu i wygrałaś ! Gratuluję :) napisałam do Ciebie e-mail i czekam na odpowiedź :). Zgodnie z regulaminem rozdawajki, jeśli nie odpowiesz na niego przez określony czas to wylosuję następną osobę więc bardzo cię proszę, odpisz mi, żeby ta nagroda cię nie ominęła ;)
    buziakii :**

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta fioletowa kiecka mnie urzekła! One ogólnie są świetne ;) Poklikałam.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam , śliczne sukienki.
    Ta niebieska jest cudowna.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow bajeczne są- wszystkie bez wyjątku !! <3

    poklikalam kilka linkow 101$, 169$, 116$, 129$
    129$
    proszę o klik u mnie bluzki Shein i banera z boku bloga :)
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się ta fioletowa sukienka. Jest prześliczna. Poklikałam we wszystkie linki :) Również obserwuję

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2016/08/about-1920.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful dresses ^ _ ^

    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te sukienki! Szkoda, że nie znałam tej strony jak szukałam mojej wymarzonej na studniówkę :(
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń