21 listopada 2016

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, przewrócić kartkę i żyć na nowo".

Witam ciepło. Mam już takie wrażenie,że piszę do was raz na ruski rok. Strasznie zaniedbałam bloga pamiętam jak zawsze regularnie pojawiały się w weekendy posty na blogu...
Samej się tak przed sobą głupio przyznać jak moja sytuacja na blogu wgląda przez moje zaniedbanie.
Postaram się to w najbliższym czasie zmienić. Dużo się u mnie działo i po prostu nie było kiedy dodawać postów. Jesień już się nam powoli kończy i lata moment zawita do nas grudzień a co za tym idzie.? Oczywiście Zima pytanie tylko czy faktycznie w tym roku pojawi się prawdziwa mroźna  Zima. Trochę, za nią tęsknie ale nie będę ukrywać ,że nie przepadam za zimnem. Uwielbiam czas świąteczny i nie mogę się już tego wszystkiego doczekać. Zdjęcia zostały zrobione dosyć spontanicznie były nie zaplanowane ale myślę,że nie wyszły tak najgorzej hehe :D.
Póki co nie ma co się za bardzo rozpisywać i was przynudzać. W wolnej chwili również przygotowałam małą Wisthlistę dla was do przeglądu ze sklepu gamiss.com
Będę już powoli kończyć dzisiejszego posta do zobaczenia buziaczki. :*****
Pozdrawiam! :)

.













                                                              klik    klik  klik 













32 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz, pomagam - 14,03$, 12,66$, 11,80$, 6,85$, 12,55$, 5,32$ :)
    Klikniesz też u mnie w ostatnich dwóch postach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za poklikanie :)
      Oczywiście,już się odwdzięczam :* !

      Usuń
    2. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

      Usuń
  2. Już sam tytuł jest inspirujący. Świetny wpis. Przez ten kursor "babeczka' nie mogę trafić w linki :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że teraz będziesz częściej dodawać posty :) A zdjęcia śliczne !
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu.
    Do wygrania 100$ do sklepu Sammydress.
    Wystarczy tylko w komentarzu pod postem podać link do rzeczy, która ci się spodobala na ich stronie i swój adres e-mail/
    http://m-grabowska.blogspot.com/2016/11/konkurs-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marta za miły komentarz. :)
      z przyjemnością wezmę udział w twoim konkursie na blogu już odwiedzam :*
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. ta babeczka uniemożliwia troche łatwe poruszanie się na stronie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać zimy! Mam nadzieję, że na święta będzie dużo białego puchu :)
    PS. Poklikałam w linki : koszula 12,66$, torebka 11,80$, Papcioszki 6,85$ i prostownica 5,32$ :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy wybralas ;)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga :) Również poklikałam rzeczy :* Oby ci się udało nawiązać współprace :)
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz <3 super rzeczy, poklikane oczywiście :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rownież zaniedbałam bloga, ale staram się nadrobić :) Poklikałam, powodzenia ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy mi się podobają ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje cieszę się,że post ci się spodobał:)
      Wzięłam udział w Konkursie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Nie mieszkam w Polsce dlatego byloby to dosc glupie gdybym wypowiadala sie na temat zimy na dodatek tam gdzie nie mieszkam, haha!
    Mam nadzieje ze jednak zawita do was troche sniegu bo jak wiadomo biale swieta maja o wiele wiecej uroku niz takie bez! <3
    Poza tym o wiele wiekszy klimat jest zimy gdy jest bialutko! <3
    Masz sliczne wlosy <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  13. Maasz super włosy! :*
    Pomagam i kliknelam $12.66,$11.80$6.85, klikniesz i u mnie? :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz cudowną kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne wloski masz :* strasznie sie ciesze, ze juz mamy grudzien i snieg, a juz zaraz wolne, swieta i duzo dobrego jedzenia!! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny cytat w tytule i oczywiście świetnie napisany post!♥ Masz piękne włosy! :))

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy wpis i zdjęcia.
    Podoba mi się twój kolor włosów, jest świetny :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś wesoła i sympatyczna osobą <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę, abyś zmotywowala się do częstszego pisania! Masz świetna kurtkę :)
    Poklikane - powodzenia! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę, abyś zmotywowala się do częstszego pisania! Masz świetna kurtkę :)
    Poklikane - powodzenia! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne rzeczy :) Poklikałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny cytat w tytule i zdjęcia! Też kiedyś potrzebowałam motywacji do blogowania ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz piękną niebieską kurtkę <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś naprawdę śliczna, cudne rzeczy. Co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ;) Poklikane!

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się styl jakim piszesz, oraz super rzeczy wybrałaś :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń