24 stycznia 2017

" Nie pragnij być gwiazdą, bo miliony ich na niebie jaśnieje. Pragnij być Słońcem, bo jako jedyne w centrum widnieje.



Nie było mnie tu bardzo długi czas ale już jestem dla was z podwójną dawką pozytywnej energii zapraszam gorąco!! :D Pomyślałam,że zrobię dziś taki luźniejszy krótki post. Zdałam sobie sprawę,że piszę do was po raz pierwszy w nowym roku no więc no nowy rok nowa ja.;)  Pokaże wam zbiór moich ulubionych cytatów,które zawsze podnoszą mnie na duchu i mega pozytywnie wpływają na moje samopoczucie a co najważniejsze motywują do działania. Uwielbiam w wolnym czasie szukać fajnych cytatów oraz opisów a potem je kolekcjonować,zawsze się przydają tak jak na przykład dziś :)
Nie wiem jak u was ale u mnie kilka pozytywnych szczerych oraz prawdziwych słów bardzo wpływają mi na ambicję.Mam nadzieję,że w końcu w miarę możliwości będę mogła nareszcie dodawać posty na blogu regularnie już naprawdę się o to bardzo postaram. Chciałabym was również poinformować,jeśli byście chcieli i mieli wolną chwilkę to serdecznie was wszystkich zapraszam również na mój drugi blog,którego niedawno założyłam wspólnie z moją przyjaciółką Wiktorią razem go prowadzimy będzie nam miło jak wpadniecie i zostawicie po sobie komentarz  KLIK . Nie chcę już przedłużać i przejdźmy do drugiej części postu miłego czytania oraz oglądania.:)



"Być wolnym, śmiać się, bawić, kochać, szanować, ufać, wiedzieć skąd, dokąd, od czego, dlaczego, poszukiwać, odkrywać, wędrować"




                           "Kiedy życie zamyka drzwi, zawsze otwiera okno".







"Nie zawsze bywa tak łatwo, jak chcemy, nie zawsze można gładko zejść ze sceny.."




"Raz bliżej, raz dalej, za dużo przepychanek
Wrogie spojrzenia, nikt nie jest ideałem

Ja i Ty ubierzmy dziś to w proste słowa i ustalmy to by uniknąć rozczarowań".





"Zacząć od zera, zepchnąć w niepamięć, wszystkie problemy zamurować w ścianie."




                            "Jak feniks z popiołów wracamy z dołu do boju!"






"Strach to czasem brzydka rzecz. Nie pozwala ci doznawać najpiękniejszych chwil. Będzie twoim przekleństwem, jeśli go nie pokonasz."




     "Lepiej żałować tego co się stało niż tego, że się nie spróbowało."





"Na ze­garze nasze­go cza­su jest tyl­ko jed­no słowo - TERAZ."





-"Głowy mamy w chmurach po to by być bliżej słońca..




"Wspomnienia sprawiają, że płyną łzy... szczęścia, że mogłam to przeżyć!"





Do następnego postu buziaczki :*** !!!
Mam nadzieję,że cytaty wam się spodobały koniecznie napiszcie mi w komentarzu,który cytat przypadł wam najbardziej do gustu.?
Miłego dnia pozdrawiam Nicole.:D






12 komentarzy:

  1. Świetnnie piszesz + ładne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia ;)
    Będzin ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia strasznie mi się podobają ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zimowa sesja :) Wyglądasz naprawdę bardzo ładnie i delikatnie
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje miło mi :) Na pewno do ciebie wpadne na bloga w wolnej chwili

      Usuń
  5. Śliczny Mas szalik :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również pozdrawiam na pewno wpadnę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty, skłaniają do refleksji :)
    Bluza ma ciekawy nadruk.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń