27 maja 2017

Cięte riposty czyli teksty na zgaszenie

Witam was ciepło moje słoneczka ostatnio nie mam kompletnie weny nie wiem o czym mogłabym tu wam napisać i z tego powodu po prostu tak długo nic nowego na blogu się nie pojawiało. Dzisiejszy wpis będzie typowo luźny zabawny i rozrywkowy  Uznałam,że zrobię dla was kompletnie inną notkę  niż dotychczas a co mi tam trochę się pośmiejemy.

Cięta riposta – Cóż to takiego?

Zapewne większość z was  świetnie wiem co to jest ale tak dla formalności sobie wyjaśnimy o czym będziemy dziś dyskutować. :D
Cięta riposta – błyskawiczna odpowiedź na niewygodne pytanie, prowokację lub banalną prośbę. Celnie sformułowana potrafi zgasić rozmówcę i odebrać mu chęć do dalszej dyskusji.

Zapewne moi mili zapoznaliście się w swoim życiu z tak zwaną ripostą?
Wygląda to następująco zaraz przedstawię wam najciekawsze  to miej więcej tak wygląda haah :

- Idź do Biedronki, połóż głowę na wagę i naciśnij burak.
-Stań przed lustrem to dowiesz się co oznacza wyraz - ,,katastrofa"
-Nie podskakuj bo walniesz w sufit
-Kurde  zgasiłabym cię jednym tekstem ale gówno się nie pali
- Nie kręć tak tym tyłkiem bo ci z zawiasów wyjdzie
- Coś ci spadło. -Co? -Ciśnienie w dupie.
-  Co z tego, że piosenka jest stara? Twoja mama też jest stara, a mimo tego jej słuchasz
- Udław się tym śmiechem 







Cięta riposta nie musi człowieka obrażać bezpośrednio. Cięta riposta to sztuka odpowiedzenia komuś w taki sposób, żeby to było bolesne, ale również trafne i zabawne na przykład  najlepiej stosować te. 


-Nie będę się na Tobie mścić... dość już skrzywdził Cię los.
- Osobliwość twojej mentalności nie obliguje mnie do konwersacji z tobą.
( We współczesnym tłumaczeniu: Nie będe z tobą gadać bo jesteś za głupi)
- Odpierwiastkuj się odemnie ty ilorazie nie parzysty bo jak cie zalgoryzmuje to zbiur zębów wyjdzie ci poza nawias kwadratowy 

Sumując  to teraz wszystko to wniosek jest taki,że Riposty nie zawsze muszą być z przekleństwami  lub nie miłe.Mam nadzieję że spodobał wam się mój wpis. Może jakaś cięta riposta wam się spodobała jeśli tak koniecznie podzielcie się w komentarzu :))
Pozdrawiam was misie do następnego :***





14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjecia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W gniewie, w kłótni czy gdy ktoś nas obraża cisną nam się na usta właśnie takie riposty. Jestem zwolenniczką pokojowego rozwiązywania problemów, zresztą rzadko kiedy jestem w centrum takich niekomfortowych sytuacji ale jeżeli ktoś podnosi mi ciśnienie musze reagować słownie, no bo ręką czy nogą nie wypada :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj staram się unikać obraźliwych ripost czasem nawet mile odpowiedzenie może kogoś zgasić :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zgadzam się z tobą 😊

      Usuń
  4. HaHa. Obrażliwe te riposty i żałosne ale zaraziem śmieszne!http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to właśnie chodzie haha ale nie ukrywam,że z niektórych tekstów można się pośmiać😁

      Usuń
  5. Ja jednak wolę na bieżąco wymyślać coś, co pasuje do sytuacji ;)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te riposty, na pewno użyje :) Świetne zdjęcia :D

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ripost raczej nie skorzystam, mam nadzieję, że nie będzie ku temu powodów aby z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia i ciekawe teksty ;P
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń