5 lipca 2017

Moja mała metamorfoza włosów.


Wakacje to bardzo dobry czas na zmiany bo jak nie dziś to kiedy? ;)  Było mi bardzo ciężko podjąć
decyzję o zmianie mojej fryzury zmieszałam się z tą myślą już przez dłuższy czas ale bałam się zaryzykować. Było mi  bardzo ciężko  ściąć włosy ze względu na to,że od zawsze jestem przyzwyczajona do długich włosów nigdy nie wyobrażałam sobie siebie w krótkich włosach naprawdę. Szczerze mówiąc trochę mi żal ale z drugiej strony jestem zadowolona z mojej aktualnej fryzury Może  krótko jeszcze opowiem czemu skróciłam swoje włosy do ramion? Zdecydowałam się na taką zmianę ze względu na to,że po porostu moje włosy były naprawdę w ciężkim stanie sama je tak niestety zniszczyłam przez rozjaśnianie  włosów.  Efekt końcowy był taki,ze włosy były już powoli popalone,rozdwojone końcówki zdarzało się,ze włosy pomalutku wypadały  i w całokształcie włosy wyglądały jak szopa. Miałam już tego dość i powiedziałam sobie,ze już tak dłużej nie mogę i moje włosy potrzebują regeneracji i diametralnej zmiany. Czuję się o wiele lepiej krótsze włosy to idealna opcja na wakacje. Muszę wam wspomnie,że to dopiero pierwsza część metamorfozy.
Drugi etap to zmiana koloru włosów i koloryzacja na nowy kolor dokładnie w 100% wam nie powiem na jaki w końcu się zdecyduje odcień ale będzie to na pewno karmelowy blond lub taki ciemniejszy piaskowy blond jeszcze zobaczę.:)













Zdjęcia były zrobione jak zawsze trochę spontanicznie tak dla odmiany zadbałam o jakieś ładne tło i pojechaliśmy z moją przyjaciółką do Katowic powiem szczerze,że jestem naprawdę bardzo zadofolna z naszej sesji..  Aa pamietam jak śmiałam się w ten sam dzień,że pewnie nie wyjdzie mi dziś ani jednno dobre zdjęcie a tu proszę taka niespodzianka.:)  Podsumują już powoli bardzo miło spędziliśmy dzień poszliśmy na wspólne zakupy a potem coś przekąsić i na dodatek pogoda w  miarę nam dopisała. Niestedy nie miałam nigdy za wielę okazij by odwiedzić Katowice ale naprawdę zakochałam sie w tym mieście i powiem wam,że na bank będe odwiedzać te miasto częściej coś tak czuje w kościach hahaha :D





















Jak wam się podoba moja aktualna fryzura?
Co myślicie o zdjęciach ?
Zapraszam serdecznie do komentowania słoneczka miłegoo dnia:**!!Udanych wakacji pozdro misie <3 Do następnego!











32 komentarze:

  1. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne włoski ^^
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w czerwieni Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super masz włoski! I zgodze sie z dziewczynami wyzej - super Ci w czerwieni :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja też mam zawsze żal obciąć włosy <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, wyglądasz zjawiskowo w tej fryzurze :D
    Bardzo do Ciebie pasuje.
    Udanych wakacji życzę :*
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie miło mi to słyszeć kochana :**
      Nawzajem udanych wakacji życzę pozdrawiam ciepło Ania

      Usuń
  7. Masz świetny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna figura kochana!

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy odrosną, a Ty wyglądasz bardzo ładnie! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci pasuje nowa fryzura, urocze zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że będziesz farbowała na kolorowe!

    http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2017/06/variety-equality-love.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post dear, I'm also in love with your photos ♥
    I'm following you on GFC #506, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends?

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow, mega! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. great :
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. great :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądają teraz Twoje włoski, na pewno są zdrowsze, a to najważniejsze :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem jak wyglądałaś wcześniej, ponieważ dopiero odkryłam twojego bloga, lecz te włosy naprawdę ci pasują :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo,że nowa fryzura przypadła do gustu i mam nadzieję,że Martyna zostaniesz na dłużej :)
      Udanych wakacji życzę :*

      Usuń
  20. pięknie Ci w czerwonym <3 zmiany w życiu są bardzo potrzebne, więc dobra decyzja i bardzo dobrze teraz wyglądasz :)
    obserwuję, bo wiem, że ty również :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dominika <3!!
      Na pewno do ciebie wpadnę pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie! Zapraszam do mnie!


    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń