21 lipca 2017

Zalety posiadania krótkich włosów.


Hejkaaaa słoneczka witam was bardzo ciepło  co tam u was? :)
Jak już pisałam w poprzednim poście poddałam się niedawno  małej metamorfozie ścięłam włoski do ramion  i pomyślałam sobie,że może wam napiszę jakie są według mnie zalety posiadanie krótkich włosów? Może ktoś właśnie zastanawia się nad skróceniem włosów lub chce to zrobić za jakiś czas naprawdę to świetne rozwiązanie zwłaszcza na okres wakacyjny.  Na pewno taki wpis wam troszkę pomoże. Będę pisać całkowicie szczerze na własnych odczuciach i doznaniach mam nadzieję,ze wam się spodoba zapraszam do czytania :)

1. Krótsze włosy są przede wszystkim wygodniejsze!!! 

2. Włoski szybciej schną czas mycia włosów jest krótszy co za tym idzie na krótsze włosy-włosy półdługie  zużywamy mniej kosmetyków : olejów, silikonowych olejków, szamponów, masek, odżywek... To oznacza oszczędność pieniędzy.

3. Włosy do ramion są łatwiejsze do stylizacji szybciej jesteśmy je w stanie wyprostować,polokować,modelować itp


4.  Łatwiejsze i szybsze rozczesywanie włosów mniejsze prawdopodobieństwo posiadania kołtunów.:D hahaha

5. Krótsze włosy ukazują charakter lecz trzeba wspomnieć,że nie każdej dziewczynie będą pasować takie włosy.

6. Brak rozdwojonych końcówek włosy stają się diametralnie zdrowsze 











7. Włosy nabierają większej objętości 

8. Nasza fryzura staje się bardziej oryginalna 

9. Zmiany są nam potrzebne

10.Całkowita regeneracja i odbudowa włosów 

11. Łatwość koloryzacji o wiele łatwiej i krócej przede-wszystkim przebiega nam proces nakładania farby na krótszą fryzurkę.

Myślę,że to już na tyle zalet  posiadania krótkich włosów jakie udało mi się dla was zebrać w całości. Mam nadzieję słoneczka,że wpis wam się spodobał do następnegoooo pozdrawiam gorąco !!!!! :*

Zapraszam do komentowania:)








12 komentarzy:

  1. chciałabym krótkie włosy czasami <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam wolę długie włosy :) W krótkich źle się czuję :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włoski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewelina❤ również pozdrawiam

      Usuń
  5. Też mam krótkie włosy i uwielbiam je! Długie mnie strasznie irytują!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zalety. Ja osobiście przechodziłam wiele razy przez fazę krótszych włosów, jednak postawiłam na długie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się krótkie włosy ale póki co zostaje przy długich ;)

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń